ירושלים 87 - אוסטנד 88: +/-
ספסל ,23/11/2006

קצת בעיכוב, אבל מוטב מאוחר מלעולם לא: פלוסים ומינוסים של שחקני ירושלים מההפסד הביתי לאוסטנד, וכמו כן שתי הערות על החמישייה הירושלמית בסיום וניהול המשחק של העוזר הבלגי.

על ריבאונד הגנה ונקודות מהזדמנות שניה נמאס כבר להעיר, אז משהו אחר הפעם. אחרי שנגד סיינה ל"דן שמיר היה מזל שנאור יצא בעבירה חמישית", כמו שאמר טפירו שהציל את המשחק, נגד אוסטנד שמיר נתקע עם הרכב מאולץ ברגעי הסיום בגלל יציאה של חג'ג', נאור ובאוורס בחמש עבירות. החמישייה בסוף מנתה את אוסטין שלא נח אפילו שניה, את טפירו שנח רק שתי דקות בתחילת הרבע השני ולעומתם את פניני שעלה בפעם הראשונה באמצע הרבע האחרון, קוטה שחזר למגרש לראשונה מאז הרבע הראשון קר באותה מידה ואת סליי, עליו אין צורך להרחיב.

ההערה השניה מתייחסת לעוזר המאמן הבלגי, אומברטו באדיולי, שהגיע בלי רגשי נחיתות והעיז לעשות דברים שותיקים ממנו לא עשו במלחה. לדוגמא, ביתרון 9-7 לירושלים בפתיחה, הוא לקח פסק זמן ממנו חזרה קבוצתו עם 7 נקודות ללא מענה והעבירה לעצמה את היתרון לעוד שני רבעים. בפעם הבאה שירושלים לקחה את היתרון, בתחילת הרבע השלישי, הוא שוב לקח פסק זמן מוקדם, עצר את המפולת, ושוב שחקניו הגיבו ב7-0. לדרוקר יש על מי לסמוך.

ובאותו הקשר, הערה נוספת לגבי שמיר, שאולי מצטער היום על פסק זמן שלקח בעצמו. דקה וקצת לסיום, בפיגור 3 ואחרי שלשת קלאץ' גדולה של גיא פניני, ביקש שמיר פסק-זמן עוד לפני ההתקפה של אוסטנד. אובצ'ינה נתן לירושלים מתנה גדולה עם איבוד כדור, ומבחינתנו היה אולי מתבקש לבטל את הטיים-אאוט ולמשוך את המומנטום להתקפה הבאה בה אפקט מלחה יעשה את שלו, אבל זה לא קרה, אוסטין החטיא בפוזשן העוקב והעסק נסגר.

פלוס/מינוס שחקני ירושלים
קוטה מינוס 6
טפירו פלוס 2
נאור מינוס 5
גולמאץ מינוס 5
אוסטין מינוס 1
באוורס פלוס 1
מרקוביץ' מינוס 3
חג'ג' פלוס 6
סליי פלוס 4
פניני פלוס 2

ארכיון משחקים קודמים
הפסד 79-87 במוסקבה לחימקי: +/-

ניצחון 85-80 על סיינה: +/-

הפסד 66-68 בסופיה: +/-







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();