חימקי 87 - ירושלים 79: +/-
ספסל ,31/10/2006

בניגוד לנבאן ספאחיה שהרבה בחילופים בבכורה שלו, דן שמיר דווקא מיעט, אבל עדיין מעניין לראות את הפלוס/מינוס של שחקניו הערב במוסקבה. עוד בפנים: הנתון הכי משמעותי במשחק.

במשחקו הראשון כמאמן ראשי באירופה, מיעט מאוד דן שמיר בחילופים וניהל את המשחק בזהירות רבה. קשה להאשים מאמן צעיר ששם מבטחיו בסוסים בעלייה כביכול, אבל להבא הוא יצטרך לסמוך יותר על שחקני הספסל שלו, שהיו כלל לא רעים כאשר עלו. מריו אוסטין (כמו בביקור האחרון שלו במוסקבה נגד דינאמו) היה סחוט כבר ברבע השלישי וירד באיחור לספסל, מה שעלה לקבוצה בכמה טעויות שלו ודאנק קל של גורנץ שנבע מעייפות נטו. גם טימי באוורס 20 מ22 נקודותיו עד פתיחת הרבע השלישי, ולאחר מכן ניכרו בו סימני העייפות הלא מפתיעים, שכן מרגע עלייתו מהספסל לא ירד מהפארקט.

דבר נוסף שעלה לירושלים ביוקר היה הריבאונד ההתקפה של חימקי, שלקחה כמעט מחצית מהכדורים החוזרים שנפלו מתחת לסל של ירושלים (18 מתוך 37!). חימקי השיגה 19 נקודות מריבאונד התקפה (לפי הבדיקה הלא-רשמית שלנו), כולל שלוש שלשות, שתיים מהן עמוק ברבע הרביעי שקברו את האדומים. את הפלוס/מינוס של מקארתי לא נחשב כדי לא לאכול לאדומים את הלב, רק נספר שברבע השלישי החזרה שלו לפארקט הניבה את ריצת 24-7 שהעבירה את היתרון והשליטה במשחק לקבוצתו.

פלוס/מינוס ירושלים
קוטה פלוס 2
טפירו מינוס 5
נאור פלוס 3
אוסטין מינוס 14
גולמאץ מינוס 9
באוורס מינוס 10
סליי פלוס 1
חג'ג' 0
פניני מינוס 14
מרקוביץ' פלוס 6






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();