ירושלים 95 - ברלין 82: +/-
ספסל ,17/01/2007

הערב הענק של גולמאץ וחג'ג' משתקף כמובן גם בפלוס הענק שלהם, וגם הערות לגבי חוסר האחריות של אוסטין ושמיר גם יחד וחוסר ההערכה לתפקיד כפוי הטובה של טימי באוורס.

אחרי תקופה קשה מאוד, יוריצה גולמאץ שוב יכול לחייך. בדקות הכי טובות של ירושלים הוא שיחק כמו פוינט פורוורד, מחלק כדורים נהדרים עם הפנים לסל, קובר שלשות ואולי הכי חשוב - מרביץ בהגנה ולא מרשה זריקות קלות. לולא ההתעלות של הבוסמן, ספק אם טפירו את חג'ג' היו מספיקים בשביל ניצחון בעוד יום בינוני של באוורס ואוסטין.

קל להאשים את דן שמיר בהסתבכות של מריו אוסטין בבעיות. ברגע שהוא חטף את העבירה השלישית בתחילת המחצית השניה, היה עדיף להוציא אותו. אבל גם אוסטין, ששוב היה שערורייתי בהגנה, גם האישית וגם בחיפוי במשחק הפיק אנ' רול, אשם. הגיע הזמן שהוא יבין כמה הוא חשוב לקבוצה וילמד לשמור על עצמו בלי עבירות טיפשיות כמו הרביעית.

השחקן שהכי סובל מהפציעה של מתן נאור הוא טימי באוורס. נכון שהוא משחק ככה הרבה יותר דקות, אבל לא קל לשחק סמול פורוורד כשגם עם נעליים אתה לא מגיע ל1.90. באוורס בקושי יורד מהמגרש, משקיע הרבה אנרגיות וגם אם לא תמיד מספק את הסחורה בצד ההתקפי, המאמץ שלו ראוי לכל ההערכה.

פלוס/מינוס שחקני ירושלים
קוטה מינוס 6
טפירו פלוס 8
באוורס פלוס 10
גולמאץ פלוס 21
אוסטין 0
מוריס פלוס 8
פניני פלוס 6
חג'ג' פלוס 21
מרקוביץ' מינוס 3

ארכיון משחקים קודמים
הפסד 79-87 במוסקבה לחימקי: +/-

ניצחון 85-80 על סיינה: +/-

הפסד 66-68 בסופיה: +/-

הפסד 87-88 בבית לאוסטנד: +/-

ניצחון חוץ בברלין 92-75: +/-

הפסד בית לחימקי 75-85: +/-

ניצחון חוץ בסיינה 91-85: +/-

ניצחון בית על אקדמיק 85-62: +/-

הפסד חוץ לאוסטנד 66-82: +/-







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();