סיינה 85 - ירושלים 91: +/-
ספסל ,13/12/2006

ההרדמה המוצלחת שביצעה ירושלים לפני שעקצה ברבע האחרון, המהלך המדהים של אוסטין שמספר בעצם את הכל והמשך הקמפיין של אד קוטה. פלוסים ומינוסים ממשחקה של ירושלים בסיינה.

הפועל ירושלים הגיעה לסיינה כאנדרדוגית ברורה, כמו שכל קבוצה מהמקום החמישי תגיע למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה, כאשר יריבתה בדיוק ניצחה ב32 הפרש בליגה בעוד היא הפסידה ב35 הפרש. והדרך הכי בדוקה לגנוב משחק בסיטואציה כזאת היא כידוע להרדים את היריבה. האדומים פיגרו שלושה רבעים, נתנו לסיינה הרגשה של תחרות קליעות, ועבור קבוצה שעדיין לא הפסידה בבית, זה בעיקר מכניס לשאננות. האיטלקים נהיו רכים, הסתפקו בג'אמפ שוטים וירושלים עקצה אותם בגדול ברבע האחרון.

אבל עוד לפני הרבע האחרון, לא יכולנו להתעלם מהמהלך האחרון של הרבע השלישי. מריו אוסטין, שהיו רגעים בהם רמת האגרסיביות שלו הייתה שקולה לקו האדום בכנרת פחות או יותר, בדיוק קלע שלשה שצימקה ל3 בלבד. סיינה הלכה בהתקפה האחרונה לשלשה של קאוקינאס, שהחטיא. ואז נדהמנו מהתמונה הבאה: בנג'מין אזה, עשה בוקסאאוט בהתקפה לאוסטין! ממש נעל אותו עם הגב, כמו שחקן הגנה, וסיים את זה בפולו-דאנק מדהים. לאוסטין היו לא מעט מהלכים מביכים שמתפרשים אולי כחוסר רצון, ושמיר חייב לפקס אותו בפגרה.

וכרגיל, נמשיך כאן בקמפיין שלנו של תנו לקוטה להוביל. כל מהלכי המומנטום כמעט בריצת הרבע האחרון היו שייכים לו, ואולי אפילו לא שמתם לב. זה התחיל מאסיסט לשלשה של גולמאץ בפתיחת הרבע, נמשך בחטיפה גדולה שהפכה לדאנק שיוויון של באוורס ומיד אח"כ ריבאונד התקפה חשוב. קוטה עדיין רחוק משיאו כמובן, אבל בתור פלור מנג'ר אין שני לו בליגה. ביתרון 79-78, ירושלים שוב נחנקה בהתקפה, באוורס היה בדרך לאיבוד/גג מאזה, ואז קוטה חתך לסל והציל אותו ואת ירושלים עם סל קריטי. מחמאות גם לדן שמיר, שזיהה את ההרכב הכי טוב שלו ברבע השלישי וביצע רק שני חילופים בכל המחצית השניה.

פלוס/מינוס שחקני ירושלים
קוטה פלוס 3
טפירו פלוס 6
באוורס פלוס 8
אוסטין פלוס 9
גולמאץ פלוס 9
מרקוביץ' מינוס 6
סליי פלוס 2
חג'ג' פלוס 1
פניני מינוס 2

ארכיון משחקים קודמים
הפסד 79-87 במוסקבה לחימקי: +/-

ניצחון 85-80 על סיינה: +/-

הפסד 66-68 בסופיה: +/-

הפסד 87-88 בבית לאוסטנד: +/-

ניצחון חוץ בברלין 92-75: +/-

הפסד בית לחימקי 75-85: +/-







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();