ירושלים 75 - חימקי 85: +/-
ספסל ,06/12/2006

הפלוסים והמינוסים הרגילים אחרי כל משחק ירושלמי ביול"ב, וכמו כן כמה מילים על ההגנה עם סליי ובלעדיו, העבירות של אוסטין וההשקעה האדירה של באוורס.

ב14 דקות על המגרש תמאר סליי קלע נקודה אחת, ביצע חמש עבירות וסיים עם 3- במדד של היול"ב. אבל רק שתדעו לכם שב14 הדקות האלו ספגה ירושלים רק 20 נקודות, כלומר 1.4 נק' לדקה בלבד עם סליי על המגרש לעומת קצב ספיגה של 2.5 נק' לדקה בלעדיו. נכון שהפורוורד חסר ביטחון לגמרי, ולא מסתכל אפילו לכיוון הסל גם כשהוא ממש חייב, אבל מספיק היה לראות את הפרצוף שלו כאשר קיבל את העבירה החמישית כדי להבין כמה הוא רוצה ומשתדל, למרות הפציעות וחוסר המזל.

שימו לב גם למינוסים הנמוכים של אוסטין וטפירו, למרות הדקות הרבות שלהם על המגרש. אוסטין, שהיה אגב מאוד לא מרוכז, עשה לעצמו הרגל לבצע שתי עבירות מהירות ברבע הראשון, וכמו בברלין, ירושלים התקשתה מאוד בלעדיו וחפרה לעצמה בור מוקדם ברבע השני. לגבי טפירו, העניין קצת יותר מוזר: אחרי שהפך לאיש שמשחק הכי הרבה מאז סידרת החינוך, אתמול הוא ירד ראשון לספסל ונשאר שם יותר מדי זמן. בכושר שהוא נמצא בו, הוא לא רק צריך לשחק יותר אלא גם לזרוק הרבה יותר.

ומילה אחרונה לטימי באוורס. 13 ס"מ מפרידים בינו לבין קלי מקארתי, ועדיין הגארד ממיסיסיפי סטייט, למרות חוסר כבוד מהשופטים, שלט לחלוטין במצ' אפ הזה, מירר למקארתי את החיים ובעיקר השקיע המון מאמץ (ירד לנוח לראשונה רק ברבע האחרון). אז חלק מאוהדי ירושלים שרקו אתמול בוז ויש כאלה שיגידו בצדק (לא אנחנו), אבל רק עבור ההשקעה של באוורס היו מגיעות מחיאות כפיים בסיום.

פלוס/מינוס שחקני ירושלים
קוטה מינוס 14
טפירו מינוס 3
באוורס מינוס 12
אוסטין מינוס 5
גולמאץ מינוס 15
חג'ג' 0
מרקוביץ' מינוס 2
סליי פלוס 4
פניני מינוס 5

ארכיון משחקים קודמים
הפסד 79-87 במוסקבה לחימקי: +/-

ניצחון 85-80 על סיינה: +/-

הפסד 66-68 בסופיה: +/-

הפסד 87-88 בבית לאוסטנד: +/-

ניצחון חוץ בברלין 92-75: +/-







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();