אלבא 77 - ירושלים 92: +/-
ספסל ,30/11/2006

קצת מחמאות לדן שמיר על החילוף שעשה את ההבדל, על רצף המדהים שלא זכור מאז גמר הגביע ב97 וגם נקודה למחשבה לקראת הליגה. פלוסים ומינוסים מגביע יול"ב, כרגיל, בפנים.

אחרי שקצר מאיתנו לא מעט ביקורת במשחקים הקודמים על ניהול המשחק שלו, חובה לתת קרדיט לדן שמיר על ההימור של המשחק אתמול בברלין. מריו אוסטין יצא בעבירה שניה לקראת סוף הרבע הראשון, ובלעדיו יתרון נקודה של ירושלים הפך לפיגור 8, כאשר בשש דקות וחצי ירושלים נתקעת על שני סלי שדה ו8 נקודות בלבד. שמיר הבין שהוא חייב מישהו שייצר נקודות, החזיר את אוסטין למגרש ומפיגור 17-25 ירושלים ירדה להפסקה ביתרון ולא הביטה יותר אחורה. קרדיט כמובן גם לאוסטין, שידע להימנע מהשלישית שהייתה מסבכת מאוד את העניינים.

דווקא בלי הידית החמה של מתן נאור, הפגיזה ירושלים 13 שלשות מ17 ניסיונות. בין סוף הרבע השני לפתיחת הרבע הרביעי קלעו האדומים שמונה שלשות ברציפות בלי אף החטאה, שעשו כמובן את ההבדל מול גירודי הצבע של הגרמנים מעבר לקשת. ספק אם מאז גמר הגביע לפני עשר שנים היה לירושלים כזה רצף לא הגיוני.

ואם זה לא מספיק כדי להבין שהניצחון בברלין לא מבטיח כלום לקראת ההמשך, תסתכלו על החמישייה שהעמיד שמיר על המגרש במחצית השניה ותגידו לי אתם - מה חסר בה? נכון, ישראלי שני. בלי מתן נאור לשלושת השבועות הקרובים, יהיו חייבים פניני, מרקוביץ' ובעיקר חג'ג' שנמצא בכושר נהדר להוכיח מה הם שווים, אחרת שמיר יהיה בבעיות בליגה.

פלוס/מינוס שחקני ירושלים
קוטה פלוס 15
טפירו פלוס 15
באוורס פלוס 11
אוסטין פלוס 20
גולמאץ פלוס 20
מרקוביץ' מינוס 5
פניני מינוס 4
סליי מינוס 2
חג'ג' פלוס 5

ארכיון משחקים קודמים
הפסד 79-87 במוסקבה לחימקי: +/-

ניצחון 85-80 על סיינה: +/-

הפסד 66-68 בסופיה: +/-

הפסד 87-88 בבית לאוסטנד: +/-







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();