מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
אליפות אירופה לעתודה דרג ב'

רשמים מקצה הספסל - סיכום אליפות העתודה
סגירת המעגל של בר טימור, השוואת שיא היסטורי של נבחרת העתודה הגדולה בהדרכת יורם חרוש, שיפור הרקורד של דרוקר, ההתפוצצות של לאסיסי על חשבוננו ועוד כהנה וכהנה הערות סטטיסטיות על הטורניר שבסיומו חזרנו לדרג א'.

עתודה: מסכמים אליפות
יומיים לאחר חזרתו מבולגריה, עידו לפל עם כמה תובנות לגבי המשך דרכה של נבחרת העתודה, מציין את הרגעים החשובים באליפות ובדרך כמעט חטף התקף לב.

עתודה: מדליית ארד בסטייל
הנבחרת של שרון דרוקר נקמה בבולגריה על ההפסד במשחק הראשון באליפות עם ניצחון ענק (67-101) תודות ליום מצוין של שון דאוסן (26 נק' ו-8 רב') ורבע אחרון מהסרטים בו גברה על היריבה 11-31. הלילה יחזרו השחקנים לארץ עם ההישג הנהדר – העפלה לדרג א' ומקום שלישי בטורניר.

עתודה: לסיים בטעם טוב
בר טימור וחבריו יעלו היום (ראשון, 16:15, דיווחים בלעדית ב"ספסל") לפרקט בסופיה במטרה לזכות במדליית הארד באליפות אירופה ועל הדרך לנקום בבולגריה על ההפסד במשחק הראשון באליפות. העתודה הפסידה בחצי הגמר לצ'כיה ותתמודד על מדליית הארד

העתודה הפסידה לצ'כיה בחצי הגמר
ישראל ניסתה לתת פייט ליריבה העדיפה, אך האיכות והכישרון היו יותר מדי עבור השחקנים של שרון דרוקר (72-61) שיתמודדו מחר (ראשון) מול המארחת בולגריה אותה פגשו ביום הראשון של הטורניר וינסו לנקום בקרב על מדליית הארד. אור סולומון בלט עם 16 נק' ו-15 רב'.

עתודה: ישראל תפתיע את צ'כיה?
לאחר שהבטיחו את עלייתם בחזרה לדרג א', שחקניו של שרון דרוקר ינסו בשבת (20:30, דיווחים בלעדית ב"ספסל") לעשות עוד צעד גדול עם ניצחון על הנבחרת הטובה באליפות עד כה.

סיכום שלב רבע הגמר באליפות אירופה לעתודה דרג ב'
בולגריה הפתיעה את פולין הפייבוריטית והעפילה על חשבונה, קרואטיה ניצלה שאננות בריטית וצ'כיה מפרקת כל יריבה. בשבת משחקי חצי הגמר.


cker();