עתודה: לסיים בטעם טוב
ספסל ,22/07/2012

בר טימור וחבריו יעלו היום (ראשון, 16:15, דיווחים בלעדית ב"ספסל") לפרקט בסופיה במטרה לזכות במדליית הארד באליפות אירופה ועל הדרך לנקום בבולגריה על ההפסד במשחק הראשון באליפות.

העתודה הפסידה בחצי הגמר לצ'כיה ותתמודד על מדליית הארד



השמחה בנבחרת העתודה בעקבות ההעפלה לפני יומיים לדרג א' לא התחלפה בעצב למרות ההפסד לצ'כיה אמש (72-61). היום תתמודד ישראל במשחקה האחרון במסגרת האליפות מול בולגריה המארחת בקרב על המקום השלישי ומדליית הארד המכובדת.

כזכור העתודה פגשה את המקומיים ביום הראשון של הקמפיין ולמרות שהובילה לאורך יותר משלושה רבעים, סיומת לא טובה שלה גרמה להפסד (78-69). לא מעט דברים השתנו בנבחרת מאז בעיקר בקטע ההגנתי.

בנוסף, אור סולומון חזר לעצמו ולמעשה מהמשחק השלישי בטורניר לא ירד מדאבל פיגרס בטור הנק' כשביומיים האחרונים הוא אף הוסיף מספרים נאים בכל הקשור לרב' (15 רב' מול בלגיה וצ'כיה). גם הגבוהים החלו לתרום יותר בהתקפה כשהכוונה היא בעיקר לעוז בלייזר ובן אלטיט.

כלי הנשק העיקרי של הבולגרים הוא כמובן פאבלין איבאנוב שהראה במשחק העלייה מול פולין למה הוא שם חם כ"כ ברמות האלה כשסיים עם 35 נק' (5/7 לשלוש, 12/17 מהשדה) וסיפק לנבחרתו את הכרטיס המיוחל לדרג א'. בנבחרת יודעים שעצירה שלו תקרב אותם מאוד למדליית הארד.

דימטרי דימיטרוב הוא עוד שחקן שחייב להילקח בחשבון. הפורוורד מתמצא נהדר בצבע ומול ישראל רשם שיא אליפות אישי עם 15 רב'. הגבוהים יצטרכו לנטרלו עד כמה שניתן. הבולגרי שעושה את כל העבודה השחורה בזמן שה"כוכבים" נהנים בהתקפה הוא גאורגי בויאנוב (2.00) שנלחם עבור כולם. גם הוא נהנה מאוד במשחק הראשון באליפות כשסיים עם 10 נק' ו-10 רב'.

בקטע ההתקפי העתודה תצטרך להמשיך וללכת על הצמד טימור את סולומון שבמשחקים האחרונים שימש כמוציא לפועל העיקרי. גיא לביא שמספריו ירדו משמעותית בשני המשחקים האחרונים (4 ו-3 נק') יודע שהוא צריך לתרום יותר, אבל מעל לכל הנבחרת חייבת לנסות ולהשתוות לבולגרים בכמות הרב' ולא לתת ליריבה לחגוג בצבע על חשבונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();