אברמוביץ'. מפגש קשה



עתודה: ישראל תפתיע את צ'כיה?
ספסל ,20/07/2012

לאחר שהבטיחו את עלייתם בחזרה לדרג א', שחקניו של שרון דרוקר ינסו בשבת (20:30, דיווחים בלעדית ב"ספסל") לעשות עוד צעד גדול עם ניצחון על הנבחרת הטובה באליפות עד כה.

משימה בלתי אפשרית. זה הרושם הראשוני שמקבלים אחרי שרואים את הנבחרת הצ'כית ומעריכים את סיכוי נבחרת העתודה לגבור עליה בשבת (20:30, בלעדית ב"ספסל") במסגרת חצי גמר אליפות אירופה. הנבחרת הנהדרת עדיין לא הפסידה משחק אחד באליפות ועלתה בסטייל לדרג א'.

מסתבר שהעתיד הצ'כי לא מסתיים רק בגארד הנהדר, תומאס סאטורנסקי שנבחר בדראפט ה-NBA האחרון ע"י הוושינגטון ויזארדס במקום ה-32. המוציא לפועל העיקרי בצ'כיה הוא הגארד המוכשר ג'רומיר בוהצ'יק (1.98). שעד כה קלע בכל המשחקים בדאבל פיגרס וסה"כ בממוצע של 18.2 – מקום רביעי באליפות.

בנוסף אליו, גם הקו הקדמי הצ'כי נראה מאיים. ראשון, הסנטר הענק אונדרה בלווין (2.16) שפרט לגובהו מדורג כרגע כחוסם הטוב באליפות (2.6) כשהוא מוסיף גם 11.4 נק' ו-11 רב' (חמישי בטורניר). השחקן היותר מוכר עבור ה"ישראלים" הוא מרטין קריז המשחק עבור ננו גינזבורג בנימברוק, אלופת צ'כיה. קריז שכבר באליפות אירופה לנוער בקיץ שעבר סיים כמלך הסלים (19 נק') ומלך הרב' (11.9 – שני בטורניר), ממשיך במנטרה וכרגע הוא עומד על 16.4 נק' ו-11.8 רב' בכל ערב נתון.

מבחינה קבוצתית הצ'כים קולעים בכל משחק בממוצע 80.8 נק' וסופגים רק 62. אם ישראל תצליח להוציא אותם מתבנית המשחק, לרוץ בכל הזדמנות ולסגור כמה שיותר את הצבע במטרה לקחת לפחות את הריבאונדים בהגנה אז אולי לשחקנים של דרוקר יש סיכוי להפתיע.

מנגד ישראל מגיעה לעוד משחק כאשר היא האנדרדוג ומסתבר שבינתיים זה עושה לה רק טוב. דרוקר למרות הנאום שלו בסיום משחק הניצחון על בלגיה על כך שהעבודה לא גמורה והוא היה שמח אם הנבחרת הייתה מביאה מדליה, יודע שקשה מאוד להוריד את שחקניו לקרקע אחרי ההישג הגדול.

במידה והשחקנים כן יבואו מפוקסים הרבה יהיה תלוי באור סולומון משני צידי המגרש. בקטע ההתקפי הוא הוכיח את עצמו בשלב רבע הגמר ולמרות שהאחוזים לא בשמיים במאני טיים הוא נמצא שם עבור הדגל. עוד שחקן ממנו ישראל חייבת לקבל תפוקה טובה מבחינה התקפית ובעיקר בניהול המשחק (לאבד כמה שפחות כדורים) הוא גיא לביא.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();