אור סולומון. ימשיך ביכולת הטובה?



העתודה הפסידה לצ'כיה בחצי הגמר
עידו לפל, שליח "ספסל" לאליפות אירופה ,21/07/2012

ישראל ניסתה לתת פייט ליריבה העדיפה, אך האיכות והכישרון היו יותר מדי עבור השחקנים של שרון דרוקר (72-61) שיתמודדו מחר (ראשון) מול המארחת בולגריה אותה פגשו ביום הראשון של הטורניר וינסו לנקום בקרב על מדליית הארד. אור סולומון בלט עם 16 נק' ו-15 רב'.



למרות פתיחה טובה של הנבחרת מהדקה החמישית צ'כיה, הפייבוריטית לזכייה באליפות אירופה דרג ב', השתלטה על העניינים ולא שמטה את ההובלה. ישראל עוד ניסתה לצמק ברבע האחרון אבל את אונדרי באלבין (20 נק' ו-16 רב') ומרטין קריז (20 נק' ו-15 רב') זה לא עניין ובסיום, 72-61. אור סולומון בלט אצל המפסידה עם 16 נק' ו-15 רב'. מחר (ראשון) תפגוש ישראל במשחק על מדליית הארד את המארחת בולגריה לה הפסידה כזכור במשחק הראשון בקמפיין.

העתודה פתחה בחמישייה עם גיא לביא, בר טימור, אור סולומון, עוז בלייזר ובן אלטיט. הפתיחה הייתה טובה ובעזרת הגנה אזורית הצליחו הישראלים להאט את היריבה ולייצר נק' בדרך ליתרון, 2-8 (3). הצ'כים החלו לדחוף כדורים פנימה לסנטר הענק שלהם, אונדרי באלבין ורם אליאספור ניסה להתמודד עם המאסה העצומה של האירופאי. שלשה של מרטין קריז סגרה את הרבע הראשון ביתרון זעיר לצ'כיה, 15-12.

קריז ובאלבין המשיכו להיות הפקטורים המשמעותיים אצל הצ'כים כששרון דרוקר ניסה למצוא פתרונות יצירתיים לעצור השניים עם ציוות של בלייזר ולבנובסקי כגבוהים. שלשה חשובה של שון דאוסן יחד עם שתיים שחתומות על שמו של בר טימור החזירו את העתודה למרחק נגיעה. לצ'כים לקח זמן להסתגל להרכב הנמוך של דרוקר אבל בסופו של דבר זה קרה והם חזרו לשלוט. דאנק אדיר של באלבין העלה את ההפרש לשבע נק'. דרוקר עם חילופים רבים הצליח להשאיר את הנבחרת בתמונה ולאחר 20 דק', 37-31.

בפתיחת החצי השני דאוסן הצליח להוריד את ההפרש לארבע נק' בלבד, אך קריז עם נקודות מחוץ לקשת העלה לפער דו ספרתי. ישראל לא ויתרה והחלה ללחוץ את היריבה. נק' של סולומון ובלייזר שוב צימקו הפעם לשלוש בלבד. באלבין חזר לשלוט בצבע ובסיום הרבע השלישי, 57-50.

צ'כיה רצתה לסגור את הסיפור כבר בתחילת הרבע האחרון ואף עלתה ליתרון של 12 נק', מה שהקפיץ את דרוקר על המזכירות לבקש פסק זמן בהול. אליאספור, דאוסן וסולומון עם מאמץ עילאי הצליחו להוריד את הפער לשבע. השופטים עם שריקה גבולית מאוד לעבירה של דאוסן בזמן זריקה לשלוש של מארס סגרה את הסיפור של ישראל ובסיום 72-61. מחר (ראשון) תתמודד הנבחרת מול בולגריה במשחק על המקום השלישי בטורניר.

קלעו לנבחרת – אור סולומון 16 (15 רב', 4/11 מהשדה), בר טימור 15, עוז בלייזר 11, שון דאוסן 9 (6 רב'), בן אלטיט 6, גיא לביא 3 ורם אליאספור 1.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();