מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
אולימפיאדה 2008
עורכים: אורי סביר

הכבוד לספרד, הזהב לארה"ב
משחק הגמר של בייג'ין 2008 ענה על כל הציפיות, כאשר פרננדז וגאסול נתנו פייט עצום, אבל בסופו של דבר לא הצליחו להתגבר על ווייד ובראיינט, שנתנו לאמריקאים אליפות ראשונה מאז סידני.

משמונה יוצאות ארבע
הטורניר האולימפי מגיע היום לשלבי הנוק-אאוט, ואלכס לייבינזון מכניס אותנו לעניינים עם פריוויו לארבעת משחקי רבע הגמר: יוון - ארגנטינה, ספרד - קרואטיה, סין - ליטא וארה"ב - אוסטרליה.

הטבעת הכי חשובה מבין החמש
אולימפיאדה היא חגם של הספורטאים מהענפים היותר זניחים, שמקבלים הכרה אחת ל-4 שנים. אז שייהנו בשקט מ-15 דקות התהילה שלהם, בזמן שאנחנו עוקבים אחרי מונדיאל הכדורסל המרתק של בייג'ין. רגע לפני, "ספסל" מספק לכם היכרות לא רק עם הנבחרת המפורסמת בעולם, אלא גם עם אלו הפחות מוכרות. עם הפנים למערב - סין המארחת שמה מבטחיה בשני מאמנים זרים (שלומי פרי) התקווה האפריקאית - אנגולה תנסה להפתיע את כולם (נדב כהן) האמון מול המולדת - סקירת טורניר הנשים (אורלי קלינגר) ה"רדים-טים" מחפשים נקמה - ארה"ב חייבת את הזהב (שרון קינן) לא מתכוונים להיות שטיח פרסי - אירן רוצה מפגש עם ארה"ב (אורי סביר) דייויד, אנדריי וג'יי.אר - רוסיה רוצה להפתיע שוב (אלכס לייבינזון) מי שחלם - מבט נוסטלגי אל ברצלונה 1992 לגזור ולשמור - לוח השידורים המלא מטורנירי הנשים והגברים בערוצים השונים

דייויד והרוסים מחפשים עוד סנסציה
אלופת אירופה, באימונו של דייויד בלאט, לא נספרת כאחת המועמדות להתמודד מול האמריקאים בבייג'ין. מצד שני, כך בדיוק היה גם לפני שנה, כאשר הם הדהימו את כולם ביורובאסקט. אלכס לייבינזון מנתח.

לו"ז כורסא: לוח שידורי האולימפיאדה
אולימפיאדת בייג'ין תהיה המשודרת ביותר אי-פעם מבחינת כדורסל. בתאריכים הזוגיים טורניר הגברים, באי-זוגיים הנשים. ריכזנו לכם את הכל בכתבה אחת. להדפיס ולהדביק במקום לוח המשמרות השבועי או מעל הפתקים של האישה על המקרר.




cker();