גרין. חוזר מהקור של סמארה לזה של אלקטרה



גרין חתם לשלוש שנים במכבי
ספסל ,03/07/2008

אחרי עונה אחת בלבד בסמארה הרוסית, החליט סנטר הנבחרת לשוב למדים הצהובים והפך לשחקן לתשיעי בתולדות מכבי ששב אליה אחרי שכבר עזב.

מופע שנות התשעים - אלכס לייבינזון על הקיץ הצהוב

נהריה החתימה את רביב לימונד וגם את יוגב אוחיון.

זר חדש לבני השרון: המין קווינטנס

דף העברות מעודכן של ליגת העל

מה שהיה ברור בימים האחרונים הפך הערב לרשמי, כאשר יניב גרין חתם על חוזה לשלוש שנים במכבי ת"א. הסנטר, שהתלבט בתקופה האחרונה בעניין החזרה, קיבל הבטחה מאפי בירנבוים שהוא מייעד לו תפקיד ראשי, ושהפעם הצ'אנסים שינתנו לו יהיה תכופים יותר.

גרין עזב את הצהובים רק בעונה שעברה לטובת סמארה הרוסית. אחרי קמפיין נהדר עם הנבחרת, בו הוביל את טבלת מלך הריבאונדים ביורובאסקט 2007, המשיך הסנטר במומנטום ורשם 11.6 נקודות ו-8.4 ריבאונדים ביורוקאפ, בו נבחר למשחק האולסטאר. בליגה הרוסית רשם גרין 8.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים.

הגבוה החדש-ישן של מכבי חוזר לשתף פעולה עם טל בורשטיין, עימו גדל בנוער של בני הרצליה ועבר איתו את כל נבחרות הגילאים בהצטיינות רבה. הוא צפוי להיות הגבוה הישראלי הבכיר של הקבוצה, עמדה בה לקתה הקבוצה בחסר בעונה שעברה.

גרין הוא השחקן התשיעי בתולדות מכבי שחוזר אליה לאחר שכבר עזב, אך המקרה שלו חריג מהאחרים, כיוון שהוא היחיד שעזב בטונים צורמים, ועדיין החליט לשוב על עקבותיו. יתר המקרים היו של שחקנים שחזרו מפציעה או פרישה (גיא גודס ודורון שפר), שינו סטאטוס מזר למתאזרח (ראדיסאב צ'ורצ'יץ'), שבו מהשאלה (יותם הלפרין), חזרו לעונת פרישה (דורון ג'מצ'י) או נערי פוסטר (גלעד כץ, רגב פנאן ואסף דותן).

לחצו כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של יניב גרין


גרין במדי סמארה
צילום: פיב"א אירופה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();