נהריה משיבה את לימונד
ספסל ,01/07/2008

הגארד של לה-מאן, שכבר סיכם עקרונית בקאחהסול הספרדית, חזר בו והחליט לשוב לקבוצה במדיה הוביל את טבלת מלך הסלים הישראלי לפני שנתיים.

אתמול בישרו לנו שרביב לימונד סיכם לשנתיים בקאחהסול סביליה, אבל היום מתברר שהגארד החליט לחזור בו. הספרדים ביקשו להמתין עם החתימה הרשמית עד שיתברר האם טיירון אליס אכן מקבל דרכון גיאורגי, שיהפוך אותו לשחקן בוסמן במקום זר. לימונד סירב, וביטל את הסיכום.

היום החליט הגארד לחזור לליגת העל אחרי שנה בצרפת, וחתם בעירוני נהריה. לימונד, שגדל בנתניה ושיחק בר"ג וירושלים, שיחק בנהריה לפני שתי עונות, והוליך במדיה את טבלת מלך הסלים הישראלי, כשהוא נבחר לחמישיית העונה בליגה.

בעונה שעברה עזב לטובת לה-מאן הצרפתית, עימה שיחק ביורוליג. בעונה החולפת הוא רשם 10.3 נקודות ו-4.1 אסיסטים ביורוליג, ו-9.4 נקודות ו-3.5 אסיסטים בליגה הצרפתית, אותה סיימה קבוצתו במקום הראשון בעונה הרגילה, אך הודחה בחצי גמר הפליאוף ע"י רואן.

לימונד, שצפוי לשחק הקיץ עם נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, היה מבוקש בין היתר במכבי ת"א וקבוצות רבות באירופה, אך בסופו של דבר בחר לחזור לעין שרה. יוגב אוחיון, שאמור להצטרף לקבוצה, עדיין מחכה לשיחרורו מהגליל, ובינתיים מנהל יעקב ג'ינו מגעים גם עם ניצן חנוכי, אותו אימן בעבר בבני השרון ובנבחרת העתודה.

לחצו כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של לימונד








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();