אוחיון. פורש כנפיים



יוגב עוזב את הבית
ספסל ,02/07/2008

לא רק גליל עליון עזבה את כפר בלום, גם הסמל האחרון בתולדותיה. אוחיון הבעלים הסכים לשחרר את אוחיון הרכז, והאחרון מצטרף בעירוני נהריה ללימונד שחתם אתמול בקבוצה.

בגיל 21, החליט יוגב אוחיון שהגיע הזמן לפרוש כנפיים ולעזוב את הקן. הרכז, שזומן הקיץ לראשונה לסגל נבחרת ישראל, נוטש לראשונה את הקבוצה בה גדל, גליל עליון, וחתם הבוקר לשנתיים בעירוני נהריה.

הגארד סיכם את תנאיו בעין שרה כבר בתחילת השבוע, אבל מחלוקת בינו לבין בעלי הגליל, חיים אוחיון, גרמה לעיכוב במעבר. הבוקר הסכים הבעלים לשחררו מהחוזה, בתמורה ל-70,000 דולרים, והעיסקה נסגרה.

אוחיון גדל במחלקת הנוער של גליל, ונחשב לרכז העתיד של ישראל מגיל צעיר, כאשר רשם טריפל-דאבלים על ימין ועל שמאל בליגות הצעירות. בגיל 17 כבר הוביל את גליל לאליפות ליגת הנוער, ושנה לאחר מכן נבחר לשחקן העונה במחוז צפון, והוליך את עמק החולה לזכייה בליגת העל לבתי"ס.

עוד בהיותו שמיניסט רשם הרכז הופעות בכורה בקבוצה הבוגרת תחת עודד קטש, ובשנתיים האחרונות הפך לשחקן מוביל בליגה, כאשר לפני שתי עונות הוא מוביל את הקבוצה להופעה בפיינל פור, אחרי שרשם שיא קריירה של 24 נקודות, בניצחון חוץ במחזור הלפני-אחרון על נהריה, בקרב ישיר על המקום הרביעי.

בעונה שעברה רשם 11.3 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק - כולם נתוני שיא בקריירה - ועזר לגליל להישאר בליגה. הקיץ, אם לא יכלל בסגל הסופי של הנבחרת הבוגרת, ינוח לראשונה אחרי חמש פגרות רצופות בהן ייצג את ישראל במדי הקדטים, הנוער והעתודה.

אוחיון, שהיה מועמד בין היתר גם למכבי ת"א והפועל ירושלים הקיץ, ישלים קו אחורי מרתק עם עוד מלפפון לוהט, רביב לימונד, שחתם אתמול בקבוצה. השניים הם כרגע היחידים שחתומים בקבוצה אותה יאמן בעונה הקרובה יעקב ג'ינו.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();