מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ליגת העל לכסאות גלגלים
עורכים: ספסל

כיסאות גלגלים: דאבל היסטורי לר"ג
איל"ן ספיבק ר"ג זכתה הערב באליפות המדינה, אחרי 3-0 בסדרת הגמר מול בית הלוחם חיפה. אחרי שזכתה בגביע לפני שבוע וחצי, השלימה הערב את הדאבל למרות אי יתרון הביתיות בסדרה.

ר"ג עם גביע שני ברצף
זכיה שני ברציפות לאיל"ן ר"ג בגביע המדינה לכדורסל בכיסאות גלגלים אחרי ניצחון 46:64 על בית הלוחם ת"א. ליאור דרור הוביל את המנצחים עם 25 נקודות, אבי בן שמחון קלע 27 למפסידים. כ1500 איש והשרה מירי רגב מילאו את בית מכבי ונתנו אוירה טובה לאירוע.

אילן ר"ג מחזיקת הגביע
גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים נערך הערב- הירוקים מר"ג שלטו כל המשחק בדרך לניצחון 64:47 על האלופה הטריה מבית הלוחם ת"א. רוב המשחק היה בשליטה רמת גנית, שחגגה בסיום עם הקהל הרב שהגיע לעודד אותה.

בית הלוחם ת"א אלופת המדינה
הקבוצה של המאמן אריאל אוטולנגי ניצחה הערב 63:53 את בית הלוחם חיפה והשלימה ניצחון חלק 3-0 בסדרת הגמר של ליגת העל בכיסאות גלגלים. ברק חצור ששיחק מול האקסית הצטיין בשורות ת"א, יניר עוז בשורות חיפה. לבית הלוחם ת"א מדובר באליפות שמינית, ובעוד שבוע בדיוק תוכל להשלים דאבל כשתשחק בגמר הגביע מול איל"ן ר"ג.

הראשונה להמריא- נבחרת הכיסאות גלגלים
עונת האליפויות אירופה יוצאת לדרך, כשהנציגה הראשונה שלנו היא נבחרת הגברים בכיסאות גלגלים, שיוצאת לצ'כיה לאליפות אירופה דרג ב'. הנבחרת תנסה לחזור לדרג א' אחרי הירידה ממנו בשנה שעברה.

"מי שרוצה לצאת מפציעות, צריך להתעסק בספורט"
ליגת הכדורסל בכיסאות גלגלים היא אומנם קטנת מימדים ואינה זוכה לחשיפה גדולה מידי, אבל יש לה גם השגים מעבר לפרקט. הרבה מנכי צה"ל מבצעים שיקום בעזרת הספורט, והליגה היא עוד אופציה עבורם. מתן בן- עוז עם השחקנים שהשתקמו והיום מייצגים אותנו בנבחרת ישראל.

מדליית ארד לבית הלוחם ביורוליג
הישג נוסף לקבוצת בית הלוחם ת"א- אחרי הזכיה בדאבל בליגת הכיסאות גלגלים בארץ, זכתה הקבוצה במקום השלישי בטורניר היורוליג שנערך בספרד. בית הלוחם חיפה סיימה במקום השביעי בדרג ג'.


cker();