ר"ג, השרה והגביע (גלעד חזון)



ר"ג עם גביע שני ברצף
ספסל ,30/03/2016

זכיה שני ברציפות לאיל"ן ר"ג בגביע המדינה לכדורסל בכיסאות גלגלים אחרי ניצחון 46:64 על בית הלוחם ת"א. ליאור דרור הוביל את המנצחים עם 25 נקודות, אבי בן שמחון קלע 27 למפסידים. כ1500 איש והשרה מירי רגב מילאו את בית מכבי ונתנו אוירה טובה לאירוע.

שני היציעים שהיו פתוחים לקהל לא הספיקו להכיל את אלפי האוהדים שהגיע למשחק גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים שהתקיים אתמול בבית מכבי בראשון לציון. בהפוגה שאחרי הרבע הראשון, פתחו המארגנים יציע נוסף. בין הצופים היו גם שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, סגנית יו"ר הכנסת ח"כ נורית קורן, רוני פרידמן סגן יו"ר הטוטו, מנכ"ל הטוטו איציק לארי, סגן ראש מינהל הספורט דודו מלכא, עוזרו האישי לשעבר של הנשיא פרס יוסף (ג'וחא) אבי יאיר אנגל, חיים רונן מנכ"ל ארגון נכי צה"ל, אורה חיון מנהלת בית הלוחם תל אביב, דב צור ראש עיריית ראשון, העיר המארחת, מאי בינשטוק נציגת חברת סמסונג, משה נור הבעלים של שלטי נור, וחיים רייך הבעלים של חברת בגיר, כל שלושה האחרונים מלווים כחברות חסות את הוועד הפראלימפי. והיו גם אריק פינטו מ"מ מנכ"ל בנק הפועלים שהגיע על תקן הפרשן של המשחק, והכדורסלן בן רייס שבא לפרגן לבית הלוחם תל אביב, קבוצתו החדשה.

במהלך המשחק אמרה השרה רגב כי מעולם לא צפתה במשחק כדורסל בכיסאות גלגלים, וכי היא מורידה את הכובע בפני הכדורסלנים. "זוהי חוויה מיוחדת עבורי ואני שמחה שהגעתי."

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, דני בן אבו אמר: "מירי רגב היא שחקן החיזוק שלנו." עוד הוסיף אבו כי השרה הבטיחה שהשנה תגיע ההתאחדות הישראלית לספורט נכים לעצמאות כלכלית.

במשחק שהועבר בשידור ישיר בערוץ 1, גברה אילן רמת גן על בית הלוחם ת"א, בתוצאה 46:64 לאחר 27:24 לזכות בית הלוחם ת"א במחצית. בשלושה הרבעים הראשונים היה המשחק שקול, וברבע האחרון הצליחה אילן ר"ג להגדיל את היתרון משוויון 41:41 ברבע השלישי ל-46:64 בסיום. בלטו בר"ג ליאור דרור עם 25 נקודות ועשהאל שבו עם 18 נקודות. בבית הלוחם הרבה לקלוע אבי בן שמחון (27 נקודות).

זו השנה הרביעית בה שתי הקבוצות מגיעות לגמר, כשלר"ג יש 3 זכיות ו2 רצופות.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();