עשהאל שאבו מניף את הגביע



אילן ר"ג מחזיקת הגביע
ספסל ,05/05/2015

גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים נערך הערב- הירוקים מר"ג שלטו כל המשחק בדרך לניצחון 64:47 על האלופה הטריה מבית הלוחם ת"א. רוב המשחק היה בשליטה רמת גנית, שחגגה בסיום עם הקהל הרב שהגיע לעודד אותה.

700 איש מילאו את בית מכבי לכבוד גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים, בו נפגשו האלופה הטריה בית הלוחם ת"א (גברה 3-0 בגמר הפליאוף על בית הלוחם חיפה), מול איל"ן ר"ג שחזרה לפני כשבוע עם המקום הרביעי בטורניר היורוליג. שתי הקבוצות הציגו מספר רב של שחקני ושחקניות (אין ליגה נפרדת לנשים, משחקים ביחד) נבחרות ישראל וקיבלנו כדורסל יפה באוירה טובה עם קהל מעודד ומרעיש. אחרי רבע ראשון צמוד, ר"ג הצליחה לפתוח פער שהלך וגדל עד הסוף. לת"א לא היה פיתרונות בהתקפה ובסיום ניצחון 64:47 לאיל"ן ר"ג. רותם פיליפס ועשהאל שאבו הצטיינו במדי ר"ג.

פתיחת המשחק היתה צמודה כששתי הקבוצות מחליפות בינהם סלים ויתרונות. מורן סמואל ואבי בן שמחון היו המוציאים לפועל העיקריים בת"א, מנגד שי ברביבאי וליאור דרור עם 4 כ"א לר"ג. ר"ג הצליחה לפתח ריצה של 6-0 בדרך ליתרון 12:8. חטיפה של ששון תורגמה לסל של חצור שהוריד ל12:10, אבל הסיום היה של ר"ג שעם עוד 2 של דרור ירדה ביתרון 16:12 אחרי 10 דקות. ר"ג המשיכה עם ההגנה הלוחצת וחטפה כדורים, ועלתה ליתרון 20:14. ת"א חזרה עם 2 בצבע של מורן סמואל, אבל הריצה של ר"ג לא נעצרה- רותם פיליפיס עם סל ועבירה הוסיף גם אסיסט לעשהאל שאבו שהעלה את ר"ג לדו ספרתי, 27:16. בית הלוחם התקשתה מאוד להגיע למצבי זריקה בעוד ר"ג בורחת ל33:20 בירידה להפסקה.

ת"א עשתה קולות של חזרה למשחק בפתיחת הרבע השלישי, אבל מהר מאוד ר"ג שוב השתלטה על המגרש, ליאור דרור חדר פנימה וקבע 44:24 5 דקות בתוך הרבע. אריאל אוטלנגי (שמאמן גם את נבחרת הגברים) מיהר לקחת פסק זמן עבור בית הלוחם, אבל גם זה לא עזר. רותם פיליפס המשיך במשחק המצוין והראה גם יכולות קליעה וגם מסירה, והפער הלך וגדל. רועי פיין ומורן סמואל קלעו בצד של ת"א, אבל זה לא עזר במיוחד. אחרי חצי שעה של משחק, 50:23 לר"ג. הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול, בית הלוחם הצליחה להוריד מעט את ההפרש אבל לא יותר מזה. שני הצדדים שיתפו את הספסל, ובסיום 64:47 לר"ג.



אילן ר"ג, מחזיקת הגביע


נשארים חברים אחרי המשחק






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();