בית הלוחם ת"א אלופת המדינה
ספסל ,28/04/2015

הקבוצה של המאמן אריאל אוטולנגי ניצחה הערב 63:53 את בית הלוחם חיפה והשלימה ניצחון חלק 3-0 בסדרת הגמר של ליגת העל בכיסאות גלגלים. ברק חצור ששיחק מול האקסית הצטיין בשורות ת"א, יניר עוז בשורות חיפה. לבית הלוחם ת"א מדובר באליפות שמינית, ובעוד שבוע בדיוק תוכל להשלים דאבל כשתשחק בגמר הגביע מול איל"ן ר"ג.

ליגת העל בכדורסל לכיסאות גלגלים הגיעה הערב לסיום כשבית הלוחם ת"א רושמת ניצחון שלישי בדרך לצלחת. דווקא חיפה היתה זאת שהגיע כפייבוריטית לזכיה ועם יתרון הביתיות אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון וללא הפסד, כשת"א מגיעה מהמקום השלישי.

במשחק הראשון בסדרה ת"א הצליחה לברוח בסיום ולגנוב את הביתיות. במשחק השני נראה היה שחיפה מחזירה את הסידרה לשיויון אחרי שהובילה כמעט לכל אורכו, אבל שוב התעוררות של ת"א בסיום גנבה את הניצחון. הערב קיבלנו משחק צמוד ביותר, כשהיתרון עובר מצד לצד, וראוי לציון שחקן חיפה בן ה17 אבישי אלמקייס שהיה טוב ותרם נקודות מהספסל. כמו במשחקים הראשונים, גם כאן ת"א ידעה לקחת את המומנטום עליה ו5 דקות לסיום עלתה ליתרון 47:41. חיפה הצליחה לחזור למשחק וצימצמה ל56:53, אבל שם נעצרה. ת"א ברחה כל הדרך לניצחון 63:53 וחגיגות האליפות.

בשבוע הבא ביום ג' ה5.5 בבית מכבי בת"א יערך גמר גביע המדינה בין האלופה הטריה בית הלוחם ת"א לאיל"ן ר"ג שחזרה השבוע עם המקום הרביעי ביורוליג. המשחק ב17:30, הכניסה חופשית והציבור מוזמן.

תמונות: קרן אייזקסון








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();