מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
איגוד הכדורסל
עורכים:

בדרך למעלה: מבט על שופטת העתיד
נטלי גליוק. שנתיים עם המשרוקית הספיקו לה כדי לרשום היסטוריה ולהיות השופטת הראשונה בגמר גביע, ולאיגוד כדי לסמן אותה כבעלת פוטנציאל להיות השופטת הבכירה הראשונה של ישראל. ליווינו אותה בגמר גביע האיגוד לנוער. כתבת וידאו

אליפות הגליל הבינלאומית בכדורסל 3X3
בעוד כחודשיים תיערך בגליל העליון אליפות בינלאומית בכדורסל 3*3. האליפות תיערך בשיתוף עם איגוד הכדורסל ומוכרת על ידי פיב"א לצבירת ניקוד למשתתפים. ההרשמה פתוחה.

סיום העונה בקט-סל ובילדים
איגוד הכדורסל ערך אתמול (שלישי) את האירוע המסורתי בפארק המים בשפיים בהשתתפות המאמן הלאומי, אריק שיבק, ושחקני נבחרת ישראל, רביב לימונד ובן רייס.

"יש לנו הגרלה לא פשוטה"
במסיבת עיתונאים שנערכה היום (שלישי) במשרדי האיגוד, התייחסו ראש האגף המקצועי, אריק שיבק, ושלושת מאמני הנבחרות הצעירות: שרון דרוקר, אריק אלפסי ודן שמיר, להכנות לקראת הקמפיינים בקיץ הקרוב.

סטריט בול: ישראל רביעית בעולם
הפסד מול צרפת בחצי הגמר 12-15 ולאחר מכן גם נגד אוקראינה 18-19 (לאחר הארכה) סיים בטעם מר את הטורניר באתונה שהיווה עבור הכחולים-לבנים את יריית הפתיחה לספורט חדש ונהדר שכבר תפס תאוצה בארץ בעשור האחרון. מכאן רק ניתן להתקדם.

סטריט בול: ישראל בין ארבע הטובות בעולם
ניצחונות גדולים על אנגליה ו-ונצואלה סידרו לנבחרת מקום בפיינל פור. W הערב על צרפת וקארים סושו (19:30, שידור ישיר באתר פיב"א), יעלה את שחקניו של דני גוט למשחק על מדליית הזהב.

סטריט בול: ישראל בשמינית גמר אליפות העולם
הנבחרת של דני גוט רשמה ניצחון מרשים על ברזיל (7-21) והבטיחה העפלה לשלב 16 הגדולות. היום (שבת) ייפגשו הכחולים-לבנים את רוסיה הבלתי מנוצחת במטרה להפתיע ולהגיע במומנטום חיובי להמשך המשחקים.


cker();