בית יוסף. ישראל בחצי הגמר (באדיבות פיב"א)



סטריט בול: ישראל בין ארבע הטובות בעולם
ספסל ,26/08/2012

ניצחונות גדולים על אנגליה ו-ונצואלה סידרו לנבחרת מקום בפיינל פור. W הערב על צרפת וקארים סושו (19:30, שידור ישיר באתר פיב"א), יעלה את שחקניו של דני גוט למשחק על מדליית הזהב.

הישג ענק לנבחרת ישראל בסטריט בול. החבורה המאומנת ע"י דני גוט הצליחה להעפיל לחצי גמר אליפות העולם הנערכת באתונה בעקבות שני ניצחונות מרשימים על אנגליה (16-17) ו-ונצואלה (11-21). היום בשעה 19:30 ( שידור ישיר באתר האליפות ) תפגוש הנבחרת את צרפת כאשר ניצחון נוסף יעלה אותה למשחק הגמר.

יום המשחקים אמש (שבת) נפתח דווקא עם הפסד לרוסיה 13-19 במפגש האחרון בבית המוקדם. למרות התוצאה, ישראל כבר הבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר לאחר יום המשחקים השני. בהמשך הגיעה ההתמודדות מול אנגליה שסיימה במקום השני בבית ג'.

המשחק מול האנגלים היה צמוד לאורך כל עשר הדק'. 30 שניות לסיום יצאו צמד העמיתים, שמחון את תמיר בארבע עב' (זו המכסה המותרת בכדורסל הרחוב) וישראל נאלצה לשחק עד לסוף רק עם יועד בית יוסף וקורי קאר. למרות זאת הכחולים-לבנים הצליחו לגבור על הבריטים, 17-18. שמחון בלט עם 6 נק', בית יוסף הוסיף 5, תמיר 4 וקאר 3.

ברבע הגמר חיכתה לישראל ונצואלה המפתיעה שסיימה את הבית המוקדם במאזן שלילי (3-2), אך גברה בשמינית על סלובניה 13-21. הבחורים של דני גוט לא התרגשו מהמעמד המחייב וכבר מהפתיחה הראו כי אין בכוונתם לעצור כאן. בסיום ניצחון ענק לישראלים, 11-21.

בסיום יום המשחקים התייחס גוט להישג הענק וכן לניסיון שקורי קאר נותן לנבחרת: "שיחקנו שוב אגרסיבי, אנחנו לומדים ומשתפרים ממשחק למשחק ולומדים להכיר אחד את השני ולנצל את היתרונות שלנו. העלייה באגרסיביות מחזיקה אותנו הגנתית ובהתקפה אני שמחה לדעת שבחרתי בשחקנים הנכונים. אנחנו עדין שואפים ליותר ועם הפנים קדימה למשחק הבא, רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר. הניסיון של קאר מדבר בעד עצמו, תמיר מביא קליעה מבחוץ ומבפנים, שמחון הופך למכונת קליעה ובית יוסף ממשיך את העונה הנהדרת שהייתה לו בלאומית ובגליל עליון יכולים להיות מרוצים על הצטרפותו לקבוצה".

היריבה הבאה של הנבחרת היא כאמור צרפת שמציגה לראווה בטורניר את הפורוורד המנוסה שלה, קארים סושו (32, 1.98), שנמנה במשך השנים על סגל הנבחרת הבוגרת של הטריקולור וזכה עם העתודה שלה באליפות אירופה (1998). את הקריירה המקצוענית שלו העביר בוילרבאן, רואן, לימוז' וכן בליגה הבלגית והקפריסאית. את העונה החולפת עשה בלה הארב.

שאר הסגל הצרפתי מורכב משחקנים מקומיים מהליגה השנייה. נבחרת שלושת הצבעים היא עד כה בין המרשימות בטורניר ועדיין בלתי מנוצחת. את השלב הראשון סיימה עם חמישה ניצחונות, בשמינית גברה על צ'כיה 13-21 וברבע הגמר ניצחה לאחר מותחן את המארחת יוון 15-16.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();