קאר. מככב באתונה (באדיבות: fiba.com)



סטריט בול: ישראל בשמינית גמר אליפות העולם
ספסל ,25/08/2012

הנבחרת של דני גוט רשמה ניצחון מרשים על ברזיל (7-21) והבטיחה העפלה לשלב 16 הגדולות. היום (שבת) ייפגשו הכחולים-לבנים את רוסיה הבלתי מנוצחת במטרה להפתיע ולהגיע במומנטום חיובי להמשך המשחקים.

אחרי שפתחה את אליפות העולם בסטריט בול הנערכת באתונה עם שני ניצחונות (בולגריה ואסטוניה) והפסד ליוון המארחת, הצליחה נבחרת ישראל להראות יכולת גבוהה עם W מרשים על ברזיל 7-21. בעקבות התוצאה הבטיחו למעשה שחקניו של דני גוט את אחד מארבעת המקומות הראשונים בבית שמהם עולים לשלב שמינית הגמר. עמית שמחון קלע 8 נק' במשחק, עמית תמיר 5, קורי קאר ויועד בית יוסף הוסיפו 4 כ"א.

גוט התייחס לניצחון על ברזיל: "אני מאוד שמח שעלינו שלב, זה דבר שהוא לא ברור מאילו. רשמנו ניצחונות טובים והיום שיחקנו יוצא מהכלל. השחקנים מפוקסים ומחויבים, הם עשו היום את המקסימום ואנחנו עם הפנים למשחק הבא, מול רוסיה".

היום (שבת) תפגוש ישראל את אחת הנבחרות הפייבוריטיות לזכייה באליפות העולם, רוסיה, שנמצאת עדיין ללא הפסד בטורניר והבטיחה כבר ביום המשחקים הראשון את מקומה בשלב הבא. אין ספק כי ניצחון על הרוסים ייתן דחיפת מוראל רצינית ליועד בית יוסף וחבריו וייסמן אותם כמועמדים להגיע לשלבים הגבוהים בתחרות.

לגבי היריבה הבאה הוסיף גוט: "רוסיה היא ללא ספק אחת הנבחרות החזקות, היא כרגע בלתי מנוצחת עם שקנים שמשחקים באופן קבוע בטורנירים שונים של 3 על 3. הם שחקנים מנוסים שמכירים היטב את המשחק ומתאימים לו, רואים את זה בתנועות ובמסירות שלהם. יהיה משחק קשה, אבל כמו כל משחק אנחנו שואפים לניצחון ונעשה את המקסימום".

תמונת מצב בית א' לפני יום המשחקים האחרון:

1. רוסיה 0-4
2. יוון 1-3
3. ישראל 1-3
4. אסטוניה 3-1
5. בולגריה 3-1
6. ברזיל 4-0






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();