אליפות הגליל הבינלאומית בכדורסל 3X3
ספסל ,18/01/2015

בעוד כחודשיים תיערך בגליל העליון אליפות בינלאומית בכדורסל 3*3. האליפות תיערך בשיתוף עם איגוד הכדורסל ומוכרת על ידי פיב"א לצבירת ניקוד למשתתפים. ההרשמה פתוחה.

ענף הכדורסל 3x3 הינו ענף ספורט צומח, שזוכה לחשיפה בינלאומית רבה, וייכלל במשחקים האולימפיים בשנת 2020. הענף נהנה מחסות איגוד הכדורסל הבינלאומי ואיגוד הכדורסל הישראלי.

האליפות בגליל תהיה אירוע הספורט הגדול ביותר שהתקיים בגליל בשנים האחרונות ובין מטרותיו לקדם את ענף הספורט המתפתח, ולעזור לאיגוד הכדורסל בישראל לקבל ניקוד לשחקנים הישראלים בדירוג העולמי של פיב"א בכדורסל 3X3.מי שיזם את האליפות ויפיק אותה בשיתוף איגוד הכדורסל, הוא מועדון האוהדים של הפועל גליל עליון/קרית שמונה, "האריה השואג", שמנהליו שמחים על שיתוף הפעולה לטובת הכדורסל בישראל.

מי שיהנו מהאליפות הם בעיקר ילדים, נערים ומבוגרים תושבי הצפון שהאליפות תהיה קרובה אליהם פיזית, אבל לא רק הם, האליפות פתוחה לכל שחקן ושחקנית במדינת ישראל וגם לשחקנים מחו"ל. בין הקטגוריות המעניינות באליפות ניתן למצוא את קטגוריית "המקצוענים" המיועדת לשחקני ליגת על, ליגה לאומית וליגה ארצית גברים. עוד קטגוריה מעניינת היא 40+, מארגני האליפות מצפים להרשמה של שחקני העבר של הפועל גליל עליון ושל שחקני עבר גדולים אחרים שבלטו בליגת העל הישראלית ובנבחרות ישראל.

ההרשמה לאליפות מתבצעת דרך אתר האינטרנט של האליפות בכתובת: http://hapoelgalilelion.co.il/sb/








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();