מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
מכבייה - גברים
עורכים:

משחקי מכבי לקהילות היהודיות בכל העולם יוצאים לדרך
בימים אלו (26.12-02.01), מתקיימים בסידני אוסטרליה משחקי מכבי לקהילות היהודיות בכל העולם. המשחקים נערכים תחת תחת חסותו של ארגון הגג של תנועת מכבי העולמי.

ברוס אולמייטי
נבחרת ארה"ב של ברוס פרל איבדה יתרון 13 ברבע השלישי, אבל סגרה את 40 הדקות בריצת 2:10 שכפתה הארכה, בה התגברה על האולימפית העייפה וזכתה בזהב בפעם השלישית בלבד בשבע המכביות האחרונות, עם 86:95. דן גרונפלד וסת' האובן הצטיינו עם 25 ו-20 בהתאמה. לחצו כאן לבוקס-סקור הרשמי של המשחק

ישראל וארה"ב טיפסו בקלילות לגמר
חצאי הגמר במטרווסט לא ממש סיפקו את הסחורה: ארה"ב מחצה את קנדה 76:123, ישראל הביסה את ארגנטינה 53:110 והשתיים יפגשו מחר (ד', 19:00, ערוץ 1) בגמר טורניר הכדורסל במכביה. אלכס צ'וברוביץ' הוביל שבעה כחולים-לבנים בדו-ספרתי עם 18.

שלבי הבתים הסתיימו, הכל מוכן להכרעות
ישראל (ניצחון 60:80 על קנדה) וארה"ב (ניצחון 89:97 על ארגנטינה) סיימו כראשי בתים בטורניר הגברים, ויפגשו בחצי הגמר בהתאמה את ארגנטינה וקנדה. לא פחות מארבעה גמרים יערכו בין ישראל וארה"ב: בטורניר הנשים ובטורנירי הנוער, הנערות והנערים.

סיכום משחקי הישראליות במכביה היום
עוד יום של ניצחונות אסטרונומיים נרשמו היום במשחקי הבוגרים והנוער. האולימפית הביסה את ברזיל, אבל ארה"ב הופתעה ע"י רוסיה וחייבת ניצחון מחר על ארגנטינה, רצוי דו-ספרתי, כדי להישאר בחיים. הנערות גברו על קנדה, הטרום-נוער התעללו בגרמניה, הטרום-קדטים באוסטרליה והטרום-קדטיות בבריטניה.

דברים שלמדתי מקואץ' אפי
סקוט גרינמן, ששיחק בבני השרון לפני שנתיים, חוזר למכביה פעם נוספת, אבל הפעם כמאמן נבחרת הנוער של ארה"ב. בראיון לאתר המכביה הוא מסביר מדוע לא נותרה לו ברירה מלבד תליית הנעליים, מה מסגנונו המיוחד של בירנבוים אימץ לעצמו וממליץ לנו אחרי מי לעקוב.

עוד יום קליל במכביה
ניצן חנוכי קלע 22 מה-24 שלו במחצית הראשונה והנבחרת האולימפית הביסה את יוון במשחק השני, 39:94. במשחק המקביל, בין שתי היריבות הבאות של ישראל, ניצחה קנדה בדוחק את ברזיל. במכביית הנוער רשמו נבחרות הטרום-נוער וטרום-קדטים ניצחונות אסטרונומיים. בטורנירי הנשים: הנערות הפסידו לארה"ב, הקדטיות הביסו


cker();