דורי אסף. עוד טיול במכביה



עוד יום קליל במכביה
ספסל ,17/07/2009

ניצן חנוכי קלע 22 מה-24 שלו במחצית הראשונה והנבחרת האולימפית הביסה את יוון במשחק השני, 39:94. במשחק המקביל, בין שתי היריבות הבאות של ישראל, ניצחה קנדה בדוחק את ברזיל. במכביית הנוער רשמו נבחרות הטרום-נוער וטרום-קדטים ניצחונות אסטרונומיים.

בטורנירי הנשים: הנערות הפסידו לארה"ב, הקדטיות הביסו

יום אחרי שהביסה את גרמניה במשחק הפתיחה שלה במכביה, לא התקשתה אתמול הנבחרת האולימפית גם מול יוון, עליה גברה 39:94 באולם אביב ברעננה. המכביה יוצאת ל"פגרת סופשבוע" ובתחילת השבוע הבא תפגוש ישראל את ברזיל וקנדה, עליה תצטרך לגבור כדי להבטיח את המקום הראשון בבית.

הרבע הראשון של האולימפית היה הצמוד ביותר שלה מאז האוניברסיאדה. יעקוב ארוך, שלפני שלוש שנים השתייך לסגל של מקדוניקוס בעונת הפרידה שלה מהליגה הבכירה ביוון, החזיק את האורחים בתמונה ובפיגור 23:16 בלבד.

ניצן חנוכי, שהגיע חם מבלגרד, לקח אחריות ברבע השני, קבר ארבע שלשות ועד להפסקה צבר 22 נקודות, פי שניים מארוך הלוחמני. ביחד עם דורי אסף, לחצו הכחולים-לבנים על הדוושה בהגנה ועד למחצית טסו ליתרון 22:46.

המחצית השנייה כבר הייתה גארבג' טיים. ארוך נפצע במהלך הראשון של הרבע השלישי וירד לנוח, ובלעדיו ההפרש הלך ותפח מדקה לדקה. ארז אדלשטיין הכניס לפארקט את כל שחקני הסגל, היוונים ירדו ל-9 נק' ברבע השלישי ו-8 ברביעי והמשחק נגמר בתבוסה "מכובדת" עבורם, 94:39.

ישראל: ניצן חנוכי 24, אלכס צ'וברוביץ' 15, דורי אסף 12, נועם מטלון ואייל שולמן 9 כ"א, מיכאל בדלוב ואיתי גרינבוים 6 כ"א, ערן אסנטי 5, אבי בן-שימול ויוני ניר 4 כ"א.

יוון: יעקב ארוך 17, נואה מגריזוס 11, אנג'ל חיים, דניל אשכנזיס ו-לאון הגואל 3 כ"א, דוד נגרין 2.

בסיום המשחק אמר ארז אדלשטיין לאורן בוקשטיין מאתר המכביה: "כל מי ששם עליו את מדי הכחול-לבן מחויב למדינה וצריך להשקיע את הכל. כמו שבוודאי ראית - מי שחשבתי שהתחיל לזלזל, סופסל. שום דבר לא סגור בטורניר. יש כאן כמה נבחרות לא רעות ונצטרך לנצח אותן, בטח לא לזלזל בהן".

במשחק השני בבית, בו צפה צוות האימון הישראלי, גברה קנדה בקושי רב על ברזיל, 53:57. את הקנדים, שהגיעו עם תשעה שחקנים בלבד וללא אלכס בוגאייף, הוביל סיימון פארין עם 19 נקודות. גיירמו אפונסו קלע נקודה פחות עבור המפסידים.

בבית המקביל נחה ארה"ב אחרי שני ניצחונות קלים. רוסיה הביסה את צרפת 70:85, בעוד ארגנטינה לא ריחמה על מקסיקו וקרעה אותה, 38:89.

נבחרת הטרום-קדטים של ישראל רשמה במכביית הנוער ניצחון שלישי ברציפות, 46:111 (27:66) על ברזיל. נבחרת הטרום-נוער לא התקשתה גם היא והביסה את אזרבייג'אן 32:90 (19:47).






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();