ליאור אליהו



הכל בידיים שלהם
ספסל ,29/08/2007

נבחרת ישראל תפתח הערב את השתתפותה בהזדמנות האחרונה בספרד במשחק מול בוסניה (21:30, ערוץ 1) של ננאד מרקוביץ', בידיעה שהיא רחוקה שני ניצחונות מאליפות אירופה. הפסד הערב, יהפוך את המשחק ביום ו' מול מקדוניה לקרב הפרשים קשה.

מספר חזק: יותם מסיים מוקדם

מקדוניה ניצחה את בוסניה ביום הראשון, 63:73

עידו אשד בטור מיוחד לטורניר: כוח צביקה


בשביל זה עבדו בנבחרת כל הקיץ. אחרי שעברו את השלב הראשון והשאירו מאחור את בלגיה, אוקראינה ודנמרק, חייבים חניכיו של צביקה שרף לגבור גם על בוסניה ומקדוניה, כאשר הכל תלוי בהם.

שני ניצחונות, וביום ב' תפתח ישראל את השתתפותה באליפות אירופה שמינית ברציפות. הערב (21:30, ערוץ 1) תיתקל הנבחרת במשוכה הראשונה, כאשר תפגוש את בוסניה, מולה הובסה במפגש האחרון בין הקבוצות בבוסניה בשנה שעברה, 85:63.



את היריבה מאמן ננאד מרקוביץ' הזכור לנו לטובה מימיו כסקורר גדול בהפועל אילת והפועל ת"א, אבל מאחורי הקווים זוכה לביקורת רבה ואף הסתפק להסתכסך עם שחקנים רבים. מבוסנה סארייבו, קבוצת נעוריו, הוא כבר פוטר לפני חודשיים, והקיץ הוא יודע שאי-העפלה ליורובאסקט תשאיר אותו מובטל.

דאמיר מרשיץ', הגארד הותיק, לא הגיע לנבחרת כיוון שרב עם מרקוביץ' וגם הנרי דומרקאנט המתאזרח החליט לוותר על התענוג, וביקש ירח דבש מאוחר כיוון שעל המקורי בקיץ שעבר ויתר עקב קמפיין חצי הגמר. גם בלי שניהם, יש לבוסנים נבחרת חזקה ומכובדת, שבדומה לישראל הפכה למשתתפת קבועה באליפויות.

ואף על פי כן, לנבחרת שלנו אין במה להתבייש. גם ללא טל בורשטיין, שרון ששון, ג'יימי ארנולד ואפיק ניסים, היא לא נופלת כלל משתי יריבותיה, ומאמינה ביכולתה לשמור על הרצף.

למרות מסע ארוך של 14 שעות עד שהגיעו לעיר מנורקה בה יתקיימו המשחקים, נשמעו השחקנים מרוצים מהעיר ומאיר טפירו אף אמר "אנחנו מרגישים פה כמו בתאילנד". מהאולם בו יערך המשחק הערב הם כבר היו הרבה פחות מבסוטים, ויניב גרין טרח להדגיש "שיותר חם שם מאוסישקין".


ניצחון במשחק הערב יקצר מן הסתם את הדרך לאליפות, ויעלה את השחקנים במוראל גבוה לקראת המשחק מחר מול מקדוניה שיחתום את הטורניר המשולש. גם הפסד לא יסגור את הסיפור, נוכח הפסדה של בוסניה אמש למקדוניה, אבל יסבך את תמונת הבית ויכריח את ישראל לנצח בהפרש גבוה את המקדונים ביום ו'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();