ברבי. מקווה לפרוח בעמק.



חיים ברבי ואור עידה ביקנעם/מגידו
יאיר קלס ,19/08/2011

שני הצעירים המבטיחים רוצים לפרוץ לראשונה בקריירה ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר ה"מבצר" במשמר העמק. איתי פז עם שתי החתמות חשובות בפאזל שלו לקראת פתיחת האימונים הרשמית של 2011/12.

---- דיווחו של דותן נווה ----

הראיון עם חיים ברבי באתר 'ספסל' בעקבות הקיץ המעניין

הסגל רווי הצעירים של איתי פז ממשיך להתעבות. חיים ברבי אשר התאמן הקיץ במחנה IMPACT בלאס ווגאס וגם השתתף בליגת הקיץ, קיבל מספר הצעות מקבוצות בלאומית בעקבות העבודה הקשה והחשיפה. בשבוע שעבר דווח כי הגארד/פורווד הצעיר כבר היה עם רגל וחצי בהוד השרון של רמי הדר אך ברבי, שכל כך התרשם לטובה מחיי הקיבוץ בהפועל בארי, החליט לעבור צפונה ולהמשיך את החיים בקיבוץ. בחצי העונה בה שיחק בבארי הציג הצעיר ממוצעים של 8.6 נק' ו-4.7 ריב' ב-21 דק'.

"אני מאוד שמח לחתום במגידו. אמר ברבי רגע לאחר החתימה בעמק. "זהו מועדון מסודר ומאורגן מאוד עם מסורת גדולה של כדורסל ואני מקווה שאוכל לתרום למעודון כמו שאני מאמין שהוא יתרום לי. היו לי עוד מספר הצעות אבל זו הגעתי למסקנה שזו ההחלטה הנכונה בשבילי כשחקן, לאחר ההכרות עם המערכת עצמה והמאמן איתי פז. אני מצפה בכיליון לתחילת העונה" סיכם ברבי שהתאושש מנפילה לא שגרתית באימון האחרון כאשר ריחף לעוד דאנק.

ברבי, אשר במשך שנתיים וחצי מיעט לקבל דקות באולם שבזי אשר ביבנה וגם באמצע עבר פציעה שעצרה את התקדמותו, כאמור מצא בסוף העונה החולפת בית חם בבארי וסוף סוף קיבל את הבמה שהיה זקוק לה בשביל להתקדם. ברבי מגיע כעת לקבוצה מלאה בכישרונות צעירים כמוהו שרק מחכים לממש את הפוטנציאל שלהם ויצטרך לעבוד קשה בשביל להשיג את מקומו על הפרקט.


עידה. גם הוא ביקנעם/מגידו

יחד עם ברבי הצטרף ל"מבצר" גם אור עידה (21, 2.02) ששיחק בעונה החולפת בטבעון, אולם לא הצליח להרשים כשקיבל רק 11 דק' בממוצע למשחק בהן קלע 3.7 נק' וקטף 2.1 רב'.

עידה, אילתי במקור החליט בצעד יוצא דופן לעבור בגיל 14 למרכז הארץ יחד עם כל משפחתו על מנת שיוכל להתקדם מבחינה מקצועית. מכבי ת"א הייתה הראשונה לקלוט אותו אך לאחר חצי שנה הוא עבר למחלקת הנוער של הפועל גבעתיים בה סיים את גיל הנוער תוך כדי שהוא נבחר לחמישיית העונה של מחוז הדרום בנוער לאומית וכן לוקח חלק במשחק האול-סטאר בשנת 2008.

במקביל ניסה הפורוורד לעלות את תיכון קלעי גבעתיים לליגת העל לתלמידים אך למרות סגל מרשים שכלל את עמית שמחון ואיתן רוטנברג (לפני שעבר לעירוני ט') נכשלו חניכיהם של עמוס פרישמן וחן שניידרמן להעפיל למפעל היוקרתי.

הצעיר בן ה-21 היה שותף גם לנבחרות הצעירות של ישראל שאת תחילת דרכו במדים הלאומיים עשה בנבחרת הנוער שסיימה במקום התשיעי באליפות אירופה שנערכה ביוון. בקיץ 2010 היה עידה חלק מנבחרת העתודה של יעקב ג'ינו ששיחקה באליפות אירופה דרג ב' באוסטריה וכשלה בניסיונה להעפיל לדרג העליון.

עם סיום גיל הנוער חתם עידה באליצור רמלה בה שיחק במשך שנתיים, אך לא הצליח לבצע את הפריצה המיוחלת. את העונה האחרונה העביר ב"מרנין" טבעון במטרה להיות גורם משמעותי, אך לצערו לא הצליח במשימה.

נכון לרגע זה מונה הסגל של איתי פז את יונתן שטקרמן, תומר בר אבן, ואדם מור אשר ממשיכים מהעונה שעברה, שחקנה של אלופת הלאומית בעונה החולפת מוטי מוסקוביץ', הזר תומאס סאנדרס שהוחתם לא מכבר, ברבי ועידה כמובן. כשעל הפרק צפויה הקבוצה להחתים זר גבוה ולפחות שני צעירים נוספים.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();