קזרנובסקי. חוזר לגליל



אנטון קזרנובסקי יגבה את קוז'יקרו
ספסל ,05/07/2010

הפורוורד שחזר ארצה בעונה שעברה מגרמניה וירד ליגה עם עירוני ר"ג סיכם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת במדי האלופה הפועל גלבוע/גליל. ישמש כמחליף לסנטר הנבחרת.

אנטון קזרנובסקי, ששיחק שנתיים במדי גליל עליון כאשר עוד הייתה בכפר בלום, סיכם לשנתיים במדי הפועל גלבוע/גליל וישחק במדיה גם בגן-נר. הוא מצטרף לגוני יזרעאלי ועידו קוז'יקרו שכבר חתמו במדי האלופה ותהיה לו אופציה להאריך את החוזה לעונה שלישית.

הפורוורד, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א והצטיין בכל נבחרות ישראל פרט לבוגרת, זכה עם נבחרת העתודה במדליית כסף באליפות אירופה 2004. למרות הנתונים המבטיחים, לא הצליח לפרוץ בליגת העל בה שיחק במכבי ת"א, רמת השרון וגליל עליון.

בעונת 05/06 ירד לליגה הלאומית ועזר להפועל חולון לזכות באליפות, אך גם בה לא בלט ויצא לאירופה. בשנים האחרונות שיחק בליך 1860, באיירן מינכן ולפני שנתיים בקרלסרוהה ביחד עם איגור סימין. גם בתחילת העונה שעברה נשאר בקבוצה ורשם 7.5 נק' ו-5.2 ריב' למשחק ב-22 דקות לערב.

במרץ האחרון חזר ארצה והצטרף לעירוני ר"ג בסיבוב השני. בשבעה משחקי עונה רגילה הוא רשם 4.0 נק' ו-2.6 ריב' עם 71% מהשדה ו-89% מהקו ובפלייאוף התחתון השתדרג ל-8.4 נק' ו-3.6 ריב', אך לא הצליח למנוע מהחבורה של יניב בורגר לרדת לליגת המשנה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();