ברקוביץ' חוזר לליגת העל
ספסל ,06/07/2008

אחרי שלוש שנים בליגת המשנה, במדי הפועל חולון והפועל באר-שבע, חוזר אילן ברקוביץ' לליגה הבכירה ומצטרף לעירוני ר"ג, בה חתם גם ג'וש גומז בסוף השבוע.

בגיל 33.5, חוזר אילן ברקוביץ' לסיבוב נוסף בליגת העל. הרכז, שסיכם את תנאיו כבר ביום ו', חתם בסופו של דבר רק היום על חוזה לעונה אחת בעירוני ר"ג, אחרי שכל המחלוקות נפתרו.

ברקוביץ' גדל בהפועל נהריה, והיה שחקן צעיר בסגלה בשתי עונותיה הראשונות בלאומית א' בשנות התשעים. בהמשך נדד בליגת המשנה, ובתחילת שנות ה-2000 עזר לנהריה להעפיל בפעם השניה לליגת העל.

לאחר מכן כבר ירד לשחק בליגה הארצית במדי הפועל מעיליא, אבל בעונת 01/02 הצטרף לגליל עליון, ופרץ בפעם הראשונה בליגה הבכירה. בהמשך שיחק גם במ.כ. חיפה והפועל ת"א, ובעונת 05/06 ירד בחזרה ללאומית.

ברקוביץ' הוביל את הפועל חולון לזכייה באליפות ליגת המשנה, תוך שהוא נבחר לחמישיית העונה בליגה. משם המשיך להפועל באר-שבע, אותה הוביל בעונתו הראשונה לגמר הלאומית בה הפסידה לחולון, כשהוא שוב נבחר לחמישיית המצטיינים.

בעונה שעברה מונה הרכז הותיק למאמן קבוצת הנוער של בירת הנגב, ועזר לה לתקוע יתד בליגה הראשונה. על הפארקט עצמו, הוא סבל מעליות ומורדות רבות בעונה הקשה שעברה על האדומים, בעיקר מבחינה פיננסית. אחרי 13.3 נקודות ו-7.5 אסיסטים בעונה הרגילה, קלע 25.0 ורשם 7.0 באסיסטים ובריבאונדים בפלייאוף, אך לא מנע הדחה מוקדמת אחרי שני משחקים בלבד.

ברקוביץ' הוא ההחתמה הישראלית הבכירה הראשונה של ר"ג בפגרה. הוא מצטרף לאור ברנר ועמית שמחון שממשיכים לעונה נוספת, לחן זיגדון בוגר מחלקת הנוער שחתם לשלוש שנים ושון דניאל, שחקן נבחרת העתודה, שהתאמן בזיסמן בחודשים האחרונים אך לא שיחק. בעקבות חתימתו, צפוי הקפטן שמוליק ברנר למצוא לעצמו בית חדש.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();