גומז מצטרף לר"ג
ספסל ,05/07/2008

שחקנה של קייפ ורדה, שישתתף בשבוע הבא בטורניר הקדם-אולימפי ביוון, עוזב את בית"ר בנימינה וקופץ כיתה. גם אילן ברקוביץ' קרוב לחתימה.

ג'וש גומז (24.5, 1.90 מ'), קומבו-גארד ששיחק בעונה שעברה בבית"ר בנימינה, חתם לשנתיים בעירוני ר"ג, והוא הזר הראשון שלה לעונה הקרובה. בנוסף, קרובה הקבוצה גם להחתמתו של אילן ברקוביץ' מהפועל באר-שבע, שכבר סיכם את רוב תנאיו בקבוצה.

גומז, יליד קולוראדו, הוא בוגר אוניברסיטת איסטרן אילינוי מ-2006. בשנתו השלישית רשם 16.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק, אבל דווקא כסיניור, ועל אף ששיחק חמש דקות יותר בממוצע (35.2), ירד ל-15.1 נקודות. עם זאת, הוא הרשים באחוזי קליעה נהדרים של 91% מהקו ו-47% לשלוש.

את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בקוזאלין הפולנית, בה רשם מעט מתחת ל-10 נקודות למשחק. גם את העונה שעברה פתח בקבוצה, אך לאחר ארבעה מחזורים שוחרר, ובפברואר הצטרף לבית"ר בנימינה, שהייתה אז מתחת לקו האדום בלאומית.

הגארד הוביל את הקבוצה לסיום עונה נהדר, והצעיד אותה לחוף מבטחים עם רצף ניצחונות נהדר עד תום העונה. גומז סיים כמלך הסלים של הליגה עם 29.7 נקודות, להן הוסיף 5.7 ריב', 2.6 אס' ו-2.7 חט' בממוצע מדהים של 40.6 דקות למשחק, שנבעו מריבוי ההארכות של קבוצתו.

לשיאו הגיע במחזור הסיום של העונה, כאשר הוביל את בנימינה לניצחון מפתיע על נתניה בשתי הארכות, עם 35 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, מבלי לרדת שניה מהפארקט! בנוסף, גברה הקבוצה גם על גבעת שמואל ונצרת עילית מהצמרת בהובלתו.

הזר, שמשחק בשתי עמדות הגארד, ישחק החל מיום ב' הבא בטורניר הקדם-אולימפי עם נבחרת קייפ ורדה, בבית אחד עם ניו-זילנד של קירק פני וגרמניה של דירק נוביצקי וכריס קאמאן. בלי גומז, הרשימה הנבחרת מאוד בקיץ שעבר, כאשר זכתה במדליית הארד באליפות אפריקה, אותה סיימה עם חמישה ניצחונות והפסד בודד לאנגולה המארחת, שתשחק בבייג'ין.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();