ויו לה רביב!
ספסל ,02/03/2008

פיגור 5, ארבע שניות לסוף? קטן על לימונד. שתי שלשות מדהימות שלו סידרו ללה-מאן ניצחון מהסרטים בלה-האברה עם הבאזר, 98:99. את הוידאו תוכלו לראות בפנים. שיא עונתי למשה מזרחי בניצחון על שטראסבורג נטולת-אפיק.

את שתי השלשות של רג'י מילר מול הניקס כולם זוכרים, את השלוש של אור איתן נגד הפועל ת"א קצת פחות ולפני חודשיים הבאנו לכם קטע מטורף יותר משניהם של ג'סטין ג'ונסון מאיווה, אבל כזה שהסתיים בהפסד.

אתמול נכנס רביב לימונד לפנתיאון של לה-מאן, עם אחד מסיומות המשחק הגדולות שתראו בחייכם. לה-האברה, עם 30 נקודות של ג'ון קוקס שיחק בעבר עם אורי כהן-מינץ בשאלון, הובילה 93:98 אחרי שתי קליעות עונשין, שבע שניות לסיום ההארכה.

הגארד הישראלי רץ מחוף לחוף וקבר שלשה גדולה שצימקה לשתיים בלבד. כל שהמארחים נאלצו לעשות זה להכניס את הכדור ולבזבז את שלוש השניות הנותרות, אבל הם איבדו, הכדור התגלגל איכשהו ללימונד, ובלי השתהות מיותרת, הוא שיחרר שלשה נוספת וניצח עם הבאזר!!!

בסוף הערב היו ללימונד 18 נקודות (3-7 לשלוש), 5 ריבאונדים ושני אסיסטים. ניקולא באטום הנהדר הצטיין עם 21 נקודות ו-12 ריב', לוקה בוגדאנוביץ' הוסיף 18 וסם קלאנסי 17.

בעקבות הניצחון שמרה לה-מאן על המקום הראשון במאזן 5:15, בדיוק כמו וילרבאן שניצחה בקלות בשאלון ונאנסי שחזרה מאורטז עם 2 נקודות.

לחצו כאן לשלשות המדהימות של לימונד

גם למשה מזרחי היה ערב מצוין, עם שיא עונה של 13 נקודות (3-7 לשלוש) ב-25 דקות בניצחון החוץ של פאריז-לבלואה בשטראסבורג, 79:90. אפיק ניסים הפצוע ייעדר כחודש וחצי והחמיץ את הדרבי הישראלי. בשורות המנצחים הצטיין קימאני פרנד מיודענו, עם 23 נקודות (9-11 מהשדה) ב-29 דקות מהספסל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();