רג'י מילר לא לבד
ספסל ,03/01/2008

צריך סיבה טובה כדי לגרום ל"ספסל" להתעסק בכדורסל לא ישראלי, ג'אסטין ג'ונסון סיפק אותה בגדול הלילה עם מופע שלא זכור לנו כבר שנים רבות. כנסו ולא תצטערו.

כותרת המשחק הרגוע למדי בין אינדיאנה ואיווה הייתה בכורת הקונפרנס של אריק גורדון, שעם 25 נקודות שבר את השיא של סטיב אלפורד בפרמיירה של פרשמן והוביל את ההוז'יירס לניצחון חוץ נוח למדי.

כן כן, אותו אלפורד, שבגללו רג'י מילר קיבל שריקות בוז כאשר נבחר בדראפט ע"י הפייסרס על חשבון כוכב המכללות המקומי. אל מילר נחזור מיד, על אלפורד נעדכן שעד אשתקד אימן עדיין את איווה והעונה עבר לניו מכסיקו.

פוקס ספורטס, שמביא אלינו כל שבוע שידורי מכללות רבים, העביר את המשחק הזה בצהרי יום ה' בשידור חוזר. במשרדי "ספסל" משתדלים לראות לפחות את הסיומות של המשחקים האלה, אבל ההפרש הגדול הביא לנחירות זלזול.

אף על פי כן וכידוע לכל, במכללות זה לא נגמר עד שזה נגמר, ונתנו צ'אנס נוסף לפיהוקון. נתנו, ולא הצטערנו. ג'אסטין ג'ונסון החליט שעוד מוקדם להרים ידיים בפיגור 70:57, ועם 19 נקודות תוך שתי דקות - שש שלשות, אחת מהן עם פאול - צימק ל-2 בלבד.

מאז שאור איתן קלע שלוש שלשות תוך 44 שניות, ויחד עם מורן רוט החזיר את מכבי ראשל"צ מפיגור 8 תוך 65 שניות, לא ראינו דבר כזה. אמנם מספר האנשים הטוענים שראו את נס וינטר של הפועל ירושלים נגד בית"ר ר"ג שווה בערך למספר של אלו שנשבעים שראו את 100 הנקודות של ווילט צ'מברליין בעיר השוקולד הרשי, אבל לכך אין הוכחות.

הטירוף של ג'ונסון, למזלנו הגדול, כבר עלה כמובן ביו-טיוב, וכאן תוכלו להינות ממנו. אחרי שתשפשפו עיניכם בתדהמה, נספר לכם שהוא הפסיד, כיוון שאת הכדור האחרון לא הצליחו להעביר אליו.

ואם כבר הגענו ליו-טיוב, פה תראו את ההפצצה של אור איתן ואחר כך את החיקוי שלו, אחד רג'י מילר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();