מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ליגה אדריאטית
עורכים: שלומי פרי

בלון הליוס
אחרי שמחצה את אנאדולו אפס, הליוס דומז'אלה החלשה לא הצליחה לתת אפילו פייט קל למכבי ת"א, שחזרה לנצח בליגה האדריאטית, 56:94.

עכשיו גם באדריאטית
אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, ספגה מכבי ת"א הפסד ראשון העונה גם בליגה האדריאטית, 81:74 מול ק.ק זאגרב שהתייצבה בהרכב חסר. בלאט: "לא קרה שום אסון".

הלך הכוכב
מכבי ת"א התגעגעה לג'ורדן פרמאר אפילו מול הכוכב האדום בלגרד החלשה, לפני שניצחה 76:83. סחורצאניטיס קלע 19, לנגפורד ואוחיון הוסיפו 12 כ"א.

מכבי נשארה מושלמת באדריאטית
יומיים אחרי הניצחון באיסטנבול, גברה מכבי ת"א בחוץ על בודוצ'נוסט פודגוריצה, 69:81. שון ג'יימס ניצל את היעדרם של הנדריקס ובלו כדי להוביל את רשימת הקלעים.

תסריט דומה, תוצאה שונה
גם המשחק השני תוך יומיים בין מכבי ת"א לפרטיזן בלגרד היה בשליטה מלאה של הצהובים, ששוב ברחו מוקדם ונתנו לסרבים לסגור מעט בסיום, 67:78 בסיום המחזור החמישי באדריאטית. פרמאר הוביל את מכבי עם 14 נק'.

באדריאטית מכבי עדיין מושלמת
הצהובים התאוששו מההפסד במילאנו עם ניצחון קליל בשירוקי, 60:84, שהעלה את מאזנם במפעל ל-0:4. ליאור אליהו הצטיין עם 19 נק', ג'ורדן פרמאר קיבל מנוחה.

"הקבוצה יותר קטלנית"
מכבי ת"א סגרה את שבוע הקאמבק שלה לליגה האדריאטית במאזן 0:3, אחרי שהביסה בבכורה הביתית את ציבונה זאגרב, 81:97. פרמאר וסמית' הצטיינו עם 19 כ"א.


cker();