בלון הליוס
ספסל ,18/12/2011

אחרי שמחצה את אנאדולו אפס, הליוס דומז'אלה החלשה לא הצליחה לתת אפילו פייט קל למכבי ת"א, שחזרה לנצח בליגה האדריאטית, 56:94.

---באדיבות האתר הרשמי של מכבי אלקטרה ת"א---

יש המשכיות. מכבי אלקטרה ת"א חיפשה להמשיך את היכולת המצוינת מיום חמישי ורשמה הצלחה גדולה, לאחר דרסה ללא רחמים 56:94 את הליוס דומז'אלה במסגרת הליגה האדריאטית. צמד הגבוהים סופו וג'יימס היו מצוינים עם 23 ו-19 נק' בהתאמה. משחק נהדר גם לתיאו פאפאלוקאס עם 8 נק' ו-8 אס' ולקית' לנגפורד עם 12 נק'.

"העובדה שהרבה שחקנים השתתפו הרבה דקות, נתנה להם להשתחרר ולנוח גם כשצריך", אמר בסיום מאמן מכבי אלקטרה ת"א דייויד בלאט, "לשחק יום אחרי יום זה לא קל. מקווה שנמצא את האנרגיות כבר מחר מול מ.כ הבקעה ונבוא עם תשוקה כדי לנצח". על פאפאלוקאס וג'יימס הוסיף המאמן: "החברה האלה מקצוענים. במשחקים צמודים במיוחד אתה בוחר שחקנים אחרים, לפעמים החלטה פוגעת בשחקן כזה או אחר אבל מה שחשוב זה הקבוצה ולא שחקן ספציפי".

בלאט העלה בחמישייה את אוחיון, לנגפורד, סמית', הנדריקס וסופו. מכבי עם הנדריקס ולנגפורד עלתה ל-0:5 כעבור דקה מפתיחת המשחק. הסלובנים התעוררו ועם שתי שלשות צמצמו ל-8:9. סופו והנדריקס עם נקודות מתחת לסל הקפיצו את ההפרש ל-10:19 באמצע הרבע. הנדריקס עם חסימות גדולות לא נתן לאורחת להתקרב, ומכבי סיימה את הרבע הראשון ביתרון 15:29 אחרי שלשה נהדרת של בורשטיין.

ההגנה המשיכה לתפקד נהדר גם בפתיחת הרבע השני ושלשה של בלו העלתה את מכבי ל-20:36 כעבור 3 דקות. הסלובנים הפגיזו מחוץ לקשת והורידו את הפער ל-10 בלבד באמצע הרבע. הצהובים התעוררו במהרה עם סופו ולנגפורד שהטיסו את מכבי עם מהלכים יפים ל-33:49 בסיום המחצית הראשונה.

צמד היוונים סופו ותיאו העלו את מכבי ל-36:54 כעבור שתי דקות וחצי מפתיחת המחצית השניה, כשהשניים מראים גם הגנה טובה. הסלובנים לא מצאו פתרון למשחק השוטף את הצהובים כשסמית' והרכז היווני הטיסו את מכבי ל-39:61 באמצע הרבע. ג'יימס ושאייר נכסו למשחק, והסנטר החזיר עם דאנק נהדר אחרי עוד מבצע הגנתי משובח, בדרך ל-46:71 בסוף הרבע השלישי.

מכבי לא הרפתה הגנה גם ברבע הרביעי עם עוד חסימה ענקית של ג'יימס, שהוסיף גם דאנק מהדהד בצד השני לצד ניהול משחק נהדר של פאפאלוקאס, והפער קפץ ל-49:80 כעבור 3 דקות. האורחים לא מצאו פתרונות גם לביג סופו בעוד ערב מצוין, שכמו תמיד זכה לתשואות רבות מן הקהל והחזיר עם מחיאות כפיים. בסיום מכבי דורסת את הליוס דומז'אלה 56:94 במשחקה ה-11 בליגה האדריאטית.

קלעו למכבי: סופו 21 נק', ג'יימס 19 נק', לנגפורד 12 נק', סמית'9 נק', תיאו (8 אס') והנדריקס 8 נק' כ"א, בלו ובורשטיין 5 נק' כ"א, אוחיון 3 נק', פניני ושאייר 2 נק' כ"א. בלטו בדומז'אלה: יפטיץ' 17 נק', בולצ'ינה 11 נק'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();