"הקבוצה יותר קטלנית"
ספסל ,07/10/2011

מכבי ת"א סגרה את שבוע הקאמבק שלה לליגה האדריאטית במאזן 0:3, אחרי שהביסה בבכורה הביתית את ציבונה זאגרב, 81:97. פרמאר וסמית' הצטיינו עם 19 כ"א.

מקור: האתר הרשמי של מכבי תל-אביב

במשחקה הראשון העונה בהיכל נוקיה, הביסה מכבי ת"א את ציבונה זאגרב 81:97 במסגרת המחזור השלישי בליגה האדריאטית. פרמאר (7 אס') וסמית' (5/8 מחוץ לקשת) בלטו מול הקהל הביתי עם 19 נק' כ"א. ליאור אליהו הוסיף 14 נק'. בתחילת המשחק חגגו המועדון ואוהדים יום הולדת 40 לעוזר המאמן דריק שארפ עם תפאורה מיוחדת, חולצה ממוסגרת ועוגה.

בלאט העלה בחמישייה את פרמאר, אוחיון, סמית', אליהו וסופו. הצהובים מלאי אנרגיות מהקהל, פתחו נהדר את המשחק עם 3:8 מהיר של סופו וסמית'. הקרואטים עם 5 משלהם צמצמו ל-8:10 כעבור 4 דקות מהפתיחה. מכבי לא הצליחה לייצר נקודות במשך מספר דקות, וציבונה הצליחה להפוך את התוצאה ל-13:14, 3 דקות לסוף הרבע. סמית' המשיך להיות מניה בטוחה מחוץ לקשת ויחד עם פרמאר העלו את מכבי ל-14:18 כשנותרה דקה על השעון. האחרון קבע 16:22 צהוב בסיום הרבע הראשון.

ג'יימס בבכורה בהיכל העלה את מכבי ל-16:25 עם סל ועבירה, דקה וחצי מפתיחת הרבע השני. הצהובים לא הצליחו לייצר מומנטום והאורחים הורידו ל-19:25 מנקודות של רוזיץ'. מכבי התעוררה מהר עם סופו בלו ופניני, והפער צמח ל-21:32 במחצית הרבע. הפעם המומנטום הגיע, והצהובים טסו ל-22:39 משלשה רביעית של סמית' וארבע נק' רצופות של אליהו. מכבי השכילה לשמור על ההפרש עם הגנה טובה, וסיימה את המחצית ביתרון 29:41.

ציבונה פתחה טוב את המחצית השנייה בעזרת רוזיץ' והורידה את ההפרש ל-36:44. פניני ובלו עם 3 שלשות רצופות לא נתנו לאורחים לחזור למשחק, כשמכבי ברחה ל-37:53 במחצית הרבע, אך סבלה ממכת עבירות של סופו וג'יימס, כשהאחרון יצא בעבירה חמישית לאחר עבירה בלתי ספורטיבית. האורחים המשיכו להפציץ מחוץ לקשת, אך פרמאר לא נתן להפרש לרדת עם 47:60. הצהובים הגדילו את הפרש עם סמית' הלוהט ואליהו, וירדו עם יתרון 58:76 לקראת הרבע האחרון.

מכבי הייתה דומיננטית יותר בפתיחת הרבע הרביעי, אך הספסל ספג עבירה טכנית, שאפשרה לציבונה לצמק ל-70:78 כעבור שלוש דקות מהפתיחה. פניני ופרמאר עם שני מהלכים טובים, עצרו את הריצה של האורחים. הכוכב מהליגה הטובה בעולם, הוכיח מה הוא שווה ויחד עם סופו הקפיצו את ההפרש ל-74:91. היווני הענק תרם רבות בהגנה, סיים את המשחק עם 5 עבירות וזכה לתשואות רבות מהקהל. עד הסיום מכבי לא השמיטה את היתרון עם משחק הקרבה, וחנכה את היכל נוקיה העונה עם ניצחון 81:97 על ציבונה זאגרב.

למכבי: פרמאר (7 אס') וסמית' 19 נק', אליהו 14 נק', סופו ובלו 11 נק' כ"א, הנדריקס (6 ריב') ופניני 8 נק' כ"א, פאפאלוקאס 4 נק', ג'יימס 3 נק'.

בלטו בציבונה: צ'ייס 17 נק', זובצ'יץ' 16 נק', רוזיץ' 14 נק'.

"היה משחק טוב לקהל", אמר בלאט בסיום, "היה הרבה אקשן, הרבה שחקנים טובים. אני חושב שהקבוצה טובה בדברים מסוימים יותר אבל ראיתי גם דברים פחות טובים. יש לנו הרבה יותר קליעה ומשחק פנים וזה עושה את הקבוצה ליותר קטלנית. שנה שעברה היינו קטלנים בגלל התיאום. עשינו את זה גם היום".

בלאט הוסיף: "אני לא אוהב שקיבלנו 52 נקודות בחצי השני וזה דבר שבשלב הבא אי אפשר להרשות לעצמנו. ציבונה היא קבוצה עם הרבה כישרון אבל לא מחוברת וניצלנו את זה. מרגיז שהשופטים שורקים על כל דבר. אבל אני לא מאשים אותם, אלא את האנשים שאחראים על החוקים. החליטו מה שהחליטו ואנחנו צריכים לחיות עם זה".
דווין סמית': "זאת הרגשה טובה מאוד. אני מצפה הרבה מעצמי. אני מרגיש בנוח בקבוצה הזאת ואני שמח שאני פה ומתאקלם מהר. אנחנו קבוצה חדשה ושיחקנו טוב ברוב הדקות אבל יש לנו כמה דברים שצריך לתקן".
ג'ורדן פארמר, שכמו סמית', חווה את המשחק הראשון שלו בהיכל נוקיה אמר: "נהנתי מאוד. האווירה פה ממש דומה למשחק מכללות, הקהל מאוד דומיננטי במשחק ורוצה לקחת חלק בו. לגבי המשחק, יש לנו הרבה עבודה ואנחנו צריכים להשתפר







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();