הלך הכוכב
ספסל ,04/12/2011

מכבי ת"א התגעגעה לג'ורדן פרמאר אפילו מול הכוכב האדום בלגרד החלשה, לפני שניצחה 76:83. סחורצאניטיס קלע 19, לנגפורד ואוחיון הוסיפו 12 כ"א.

---באדיבות האתר הרשמי של מכבי אלקטרה תל-אביב---

מכבי אלקטרה ת"א נשארה מושלמת באדריאטית (0:9) עם ניצחון 76:83 על הכוכב האדום בלגרד במחזור העשירי. סופוקליס שחורציאניטיס היה בלתי ניתן לעצירה עם 19 נקודות נהדרות. לנגפורד ואוחיון (5 אס') הוסיפו 12 נק' כ"א, אליהו 11 נק' וסמית' 10 נק'. טל בורשטיין החולה נעדר מהסגל ודיוויד בלו זכה למנוחה.

בלאט העלה בחמישייה את אוחיון, לנגפורד, סמית', אליהו וסופו. בלגרד עלתה ל-0:4 תוך דקה עם נקודות של פופוביץ', אך סמית' עם שלשה הוריד לנקודה בלבד. אוחיון הצליח להפוך את התוצאה ל-6:7 צהוב עם חטיפה ולייאפ. לנגפורד ואליהו העלו את מכבי ל-9:13 באמצע הרבע. המקומיים עוד הצליחו להשוות אך סבלו מנחיתות מתחת לסלים ומכבי רצה ל-14:25, שתי דקות לסוף הרבע. שלשה של בלגרד קבעה 17:25 למכבי.

הנדריקס עם דאנק מהדהד בפתיחת הרבע העלה את מכבי ליתרון דו ספרתי, אך מאז נעלמו הצהובים ואפשרו לכוכב האדום לצמצם ל-22:27 תוך 4 דקות. מי שהעיר את מכבי היה ג'ון שאייר עם שלשה מהפינה. לנגפורד הוסיף עוד שניים משלו אך הסרבים לא נרתעו והורידו ל-29:33, 3 דקות לסוף המחצית. שוב קית' היה שם עבור מכבי, אך מהעבר השני הכוכב האדום עם ריצה קטנה הורידו את הקבוצות להפסקה ביתרון 36:41 למכבי.

הכוכב האדום תוך דקה הצליחה להוריד את הפער ל-3 בלבד. מכבי לא הצליחה לייצר נקודות והפער קוזז כבר לשתי נקודות. ומי שוב הגיע להציל את החבורה של בלאט? שאייר הצעיר שהשחיל עוד שלשה מהפינה, ויחד עם ג'יימס הקפיצו את היתרון של מכבי ל-44:51 באמצע הרבע. מכבי כבר הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי, אך הכוכב צמצמה שוב ל-4 הפרש. סופו סיפק נקודות מקו העונשין, ומכבי סיימה את הרבע השלישי ביתרון 59:66.

בכל פעם שהצהובים הגיעו להפרש דו ספרתי המקומיים ידעו להעניש בצד השני ולשמור על פער סביר עם 67:72, 7 דקות לסוף המשחק. מכבי לא ירדה טוב להגנה מול רגליים צעירות וזריזות של הסרבים, והפעם קוזז ל-73:75 באמצע הרבע. סמית' עם שלשה חשובה עצר את הריצה המקומית. ערב מצוין של סופו הביא הרבה נחת לבלאט, ובסיום מכבי אלקטרה ת"א מצליחה להשיג ניצחון תשיעי ברציפות בליגה האדריאטית, הפעם 76:83 על הכוכב האדום בלגרד.

קלעו למכבי: סופו 19 נק', אוחיון (5 אס') ולנגפורד 12 נק', אליהו 11 נק', סמית' 10 נק', הנדריקס 9 נק', שאייר 6 נק', ג'יימס 4 נק'. הרבו לבלגרד: פופוביץ' 17 נק', מילוטינוביץ' 15 נק'.

דיוויד בלאט: "היה משחק תחרותי מאוד ודי קשה. אני מבסוט מהצורה בה השחקנים שלי הגיבו אחרי ההפסד שלשום, הם השקיעו המון והשיגו את הניצחון. זה המשחק הראשון שלנו שג'ורדן כבר לא בקבוצה ושיחקנו גם בלי בורשטיין החולה ובלי בלו שנתתי לו מנוחה. 10 שחקנים שיחקו לפחות 12 דקות וזה חשוב מאוד. בליגה האדריאטית, בעיקר במשחקי החוץ שלנו, כמעט מול כל יריבה המשחק הוא קשה ותחרותי והאולמות מאוד ביתיים, וטוב מאוד לצאת מכאן עם ניצחון. זו הרגשה טובה. ג'ון שאייר נתן היום דקות טובות מאוד ושמחנו מאוד לראות את זה."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();