בלאט. מחפש סיבות לאופטימיות



עכשיו גם באדריאטית
ספסל ,11/12/2011

אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, ספגה מכבי ת"א הפסד ראשון העונה גם בליגה האדריאטית, 81:74 מול ק.ק זאגרב שהתייצבה בהרכב חסר. בלאט: "לא קרה שום אסון".

באדיבות האתר הרשמי של מכבי אלקטרה ת"א

מכבי אלקטרה ת"א נוצחה 81:74 ע"י אלופת קרואטיה ק.ק זאגרב במסגרת המחזור ה-11 בליגה האדריאטית, וירדה למאזן 1:9 במפעל. לנגפורד וסמית' בלטו עם 12 נק' כ"א, וסמית' הוסיף 10 נק'.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "למעט 7-6 הדקות הראשונות, שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחק האחרון במדריד, אבל לא מספיק טוב כדי לנצח. הנענו היטב את הכדור, מיעטנו לאבד והגענו לזריקות טובות, אבל לא קלענו באחוזים משביעי רצון. הם לעומת זאת קלעו באחוזים מדהימים לשלוש, כשחלק מהזריקות היו ממש לא קלות, וזו התוצאה. אני מזכיר שק.ק זאגרב קבוצת יורוליג והיא הוכיחה זאת היום. זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים ללמוד לנצח גם כשאנחנו לא ביכולת שיא.

אני רוצה להדגיש שלא קרה שום אסון השבוע, עם שני ההפסדים במדריד ובזאגרב. ברור שזה כואב כי אנחנו לא אוהבים להפסיד, ויש כמה דברים לא טובים שחוזרים על עצמם ואנחנו חייבים לשפר - ועדיין, לא קרה כלום. ההפסדים האלה לא פגעו בנו. ביום חמישי יש לנו קרב אדיר על המקום השני בבית ביורוליג, ואם נזכה בו זה יופי של הישג בעונה כזו עם כל הבעייתיות שבה, ובשתי הליגות האחרות - ליגת לוטו והאדריאטית - אנחנו במקום הראשון ובעמדה מצויינת להמשך".

בלאט העלה בחמישייה את תיאו, לנגפורד, אליהו, בלו וסופו. הקרואטים פתחו טוב את המשחק עם 0:9 מהיר תוך שתי דקות. מכבי התעוררה עם 4 רצופת של אליהו אך זאגרב לא החטיאו מחוץ לקשת והגדילו את היתרון ל-4:14. ההגנה של הצהובים התחילה לעבוד והפער ירד ל-6. המטווח של המקומיים לא הפסיד, ועם עוד שתי שלשות ההפרש צמח ל-9:22, 3 דקות לסוף הרבע. האורחים הצליחה למעזר מעט נזקים וקבעו 19:28 בתום הרבע הראשון.

לא הרבה השתנה בחצי הראשון של הרבע השני, כששתי הקבוצות היו מבולבלות והפער נשמר על 22:30 כעבור 4 דקות. פאפאלוקאס עם חדירה ויפה וסמית' מקו העונשין הורידו את ההפרש ל-4 בלבד באמצע הרבע. הקרואטים הלכו פעם אחר פעם לקו העונשין והגדילו את ההפרש ל-28:36, 4 דקות למחצית. מכבי לא ויתרה ועם חדירות של סמית' ולנגפורד קיזזה ל-2 בלבד. בסיום הרבע רק 38:39 לזאגרב אחרי רבע טוב של מכבי.

בלו עם נקודות ראשונות במשחק העלה את מכבי ליתרון ראשון במשחק 39:40 בפתיחת המחצית השניה. זאגרב המשיכה להיצמד למכבי ועם שלשה הצליחה להפוך את היתרון לטובתם. בלו המשיך עם ההתעוררות ויחד עם לנגפורד השוו ל-49:49 באמצע הרבע. מכבי הצליחה להגדיל את הפער ל-3, אך קאסון עם סל ועבירה הפך שוב את ההפרש, והרבע השלישי נגמר שוב ביתרון מזערי לקרואטים 57:58.

המקומיים הספיקו לעלות ליתרון 6 למרות שלשה גדולה של שאייר, אך פאפאלוקאס עם סל ועבירה הוריד ל-63:66, 7 וחצי דקות לסוף המשחק. שאייר השחיל שלשה נוספת אחרי שלשה קרואטית, אך באותו מהלך סמית' סיים את המשחק עם עבירה חמישית. זאגרב הצליחה לעלות ל-5 הפרש, אך לנגפורד עם 4 רצופות אחרי פסק זמן של בלאט, הוריד את הפער לנקודה בלבד, 4 דקות לסוף המותחן.

זאגרב פתחה מבערים בדקות הסיום, ועם ריצת 0:7 טסו ליתרון 70:78 וגררו את בלאט להזעיק פסק זמן. מכבי הספיקה להוריד ל-5, אך סימון בערב נדיר חיסל את חלומות הקאמבק של הצהובים, ומכבי אלקטרה ת"א סופגת הפסד ראשון בליגה האדריאטית 74:81.

למכבי: קית' לנגפורד ודווין סמית 12 כ"א, הנדריקס 10, פאפאלוקאס ובלו 7 כ"א, אליהו ושאייר 6 כ"א, סופו 5, אוחיון 4, פניני 3, ג'יימס 2. הרבו לזאגרב: סימון 26, קאסון וראנצ'יץ' 12 כ"א, באביץ' ואוזבולט 8 כ"א.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();