מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ספסל
עורכים:

ברוכים הבאים לארכיון
הימים ימי חירום ובידוד וב"ספסל" החלטנו להחיות את האתר הישן מחדש. בשאיפה שעד סוף השנה הכתבות כולן יעברו לאתר החדש, בינתיים אתם מוזמנים להנות ולהיזכר במעל 25,000 הכתבות שכתבנו מאז שנת 2004. ראיונות, כתבות צבע, סיקורים, וניתוחים בטעם של פעם. אנחנו עובדים גם על החזרת ארכיון הסטטיסטיקה ועידכונו.

לברון הוא אגדה
גמר ה-NBA יצא הלילה לדרך, עם המפגש הקלאסי של השנים האחרונות בין הקבוצה של לברון ג'יימס לקבוצה של סטף קארי. צופית תדמור, צופית תדמור, שעוסקת בפסיכולוגיית ספורט וליווי קבוצות, מנסה למצוא את סוד הקסם שמאחורי התופעה שנקראת לברון ג'יימס.

לקראת הפלייאוף - מה עושים עם הלחץ?
חודש מאי מביא איתו כרגיל את שלי הפלייאוף וההכרעה בליגות השונות. אבל לצד ההתרגשות של המעמד, יש גם לחץ וחשש לאכזב ברגעי ההכרעה. צופית תדמור, שעוסקת בפסיכולוגיית ספורט וליווי קבוצות, עם טיפים שיעזרו לכם לעבוד גם על הצד המנטלי.

קבוצת ילדים ב' תיקרא על שם איציק קולנגי ז"ל

בטקס מרגש הערב שהתקיים בהשתתפות בני המשפחה, קיבלה קבוצת ילדים ב' של מכבי פ"ת את שמה החדש - מכבי איציק. קולנגי ז"ל נרצח בפיגוע בבולגריה ב-2012 ואחיו דודי קולנגי שופט כדורסל בליגת הכל.


"הערכים שלו הם מקור להשראה עבורי"
יהודה "אודי" כהן, אחיו של מאמן הכדורסל נתי כהן, נהרג במלחמת לבנון הראשונה. סיני ניר ריאיין את נתי, ושמע ממנו על הכאב, החוסר, ועל הרגעים המיוחדים בהם הוא נזכר באחיו.

מה בין פסח לכדורסל?
קצת מצות לא יעצרו את ליגת הכדורסל בארץ. אבל מעבר לכך, ידעתם שאפשר למצוא הרבה דמיון בין ההגדה למשחק וליכולות מנטליות? צופית תדמור, שעוסקת בפסיכולוגיית ספורט וליווי קבוצות, בכתבה חגיגית במיוחד על הצד המנטלי של הספורט.

סיכום שבועי: מן התחתית באנו
הליגות כבר ממש נכנסות לישורת האחרונה, כשמליגת הנשים שהגיעה לגמר המדור כבר נפרד. ומי שכן נכנסו למצטיינים השבוע - עוז בלייזר, אלכס רוזנברג ויוני מורן שנתנו אוויר לקבוצותיהן בתחתית, רז ניסים כהן שהחזיר את קבוצתו למקום הראשון, וגם חוב משבוע שעבר.


cker();