טאקר. שיחק עם גיבסון ואולדרידג'



זר שלישי לחולון - פי.ג'יי טאקר
ספסל ,14/08/2007

הפועל חולון ממשיכה להתחמש לקראת ליגת העל, ואחרי טוני וושהאם ואריק קמפבל, מנחיתה בארץ גם את הפורוורד בוגר טקסס, ששיחק בעונה שעברה בטורונטו ראפטורז.

פי.ג'יי טאקר (22, 1.96 מ') חתם הערב בהפועל חולון לעונה הקרובה. הוא מצטרף לשני הזרים, טוני וושהאם ואריק קמפבל, שסיכם בקבוצה בשבוע שעבר.

טאקר, פורוורד יליד ראלי, צפון קרוליינה, הוא בוגר אוניברסיטת טקסס 2006, בה שיתף פעולה עם למרכוס אולדרידג' מפורטלנד ודניאל "בובי" גיבסון מקליבלנד. בעונתו האחרונה בלונגהורנס, שהגיעו עד לאליט 8, רשם 16.1 נק', 9.5 ריב', 2.9 אס' ו-1.8 חט' למשחק.

הוא הפגין יכולת גבוהה ויציבה לאורך כל העונה, נתן תרומה קבועה של דאבל-דאבל כמעט כל ערב ונבחר לשחקן העונה וחמישיית ההגנה של מחוז הביג 12. טאקר קיווה להיבחר בסיבוב הראשון, אבל נדחק מטה וטורונטו לקחה אותו בבחירה ה-35 בלבד.

הוא קיבל חוזה לשנתיים בקנדה, ושיתף פעולה עם אנתוני פארקר בתחילת העונה, אבל לאחר חודשיים נשלח לקולוראדו מליגת הפיתוח. בפברואר הוא נקרא לשוב לטורונטו לחודש נוסף, אבל את העונה סיים ב-NBDL. בסה"כ, ב-17 משחקים בליגה הטובה בעולם, רשם 1.8 נקודות ו-1.4 ריבאונדים. הקיץ ניסה להשיג חוזה בקליבלנד, אך ללא הצלחה, וחולון תהיה תחנתו הראשונה באירופה.

טאקר הוא ריבאונדר מדהים עבור גובהו, בזכות מוטת ידיים ארוכה מאוד, אתלטיות טובה וחוש טבעי לכדורים חוזרים. הוא מסיים טוב עם שתי הידיים בצבע, אבל כמעט ולא מאיים מבחוץ. בנוסף, הוא נחשב שומר פנטסטי. ב-19 משחקים בליגת הפיתוח רשם 10.7 נק', 3.4 ריב' ו-2.1 אס'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();