דיוויס. חוסם ואתלט נהדר



ר"ג החתימה את בנט דיוויס
שלומי פרי ,08/08/2007

רובי בלינקו רצה שג'אי לואיס ישאר, אבל יום לאחר שהאחרון עזב לטובת שטראסבורג, מוצאת עירוני ר"ג מחליף בדמות בנט דייויס, בוגר אוניברסיטת נורת'איסטרן.

בנט דייויס (23, 2.05 מ') חתם אמש בעירוני ר"ג ויהיה הזר השני של הקבוצה לצידו של מייק קיובלר. בקבוצה רצו מאוד לראות את ג'ון אלן וג'אי לואיס ממשיכים לעונה שניה, אך זה לא הסתייע והצמד עזב לגרמניה וצרפת בהתאמה.

דייויס, שאביו בנט סיניור שיחק כדורסל באוניברסיטת מיניסוטה סטייט, הוא בוגר נורת'איסטרן מהעונה האחרונה. הוא סיים במקום ה-14 ברשימת הקלעים של המכללה בכל הזמנים עם 1,185 נקודות ותשיעי במלך הריבאונדים אי-פעם עם 757. בכל ארבע עונותיו שם, לא פספס אפילו משחק אחד.

אחרי שלוש עונות בינוניות, הפך לשחקן חמישייה קבוע בעונתו האחרונה, כשהוא משפר מאוד את הקליעה וקופץ מממוצע של כשמונה נקודות למשחק ל-15.0 כסיניור, ובנוסף משפר את אחוזיו מעבר לקשת מפחות מ-27% ל-42%. בנוסף הוא רשם 6.6 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים וקצת פחות מחטיפה בממוצע.

דייויס, אתלט עם ידיים ארוכות שנולד בכלל בפריפורט בבאהמס, נחשב שומר מצוין עם יכולת חסימה מצויינת, כאשר את העונה שעברה הוא מסיים במקום השלישי במכללות עם 2.1 בלוקים בממוצע. עיקר השיפור שהפגין כסיניור היה ביציבות באספקת הנקודות, כאשר רק בשלושה משחקים לא הגיע לספרות כפולות, והשפל העונתי שלו היה 7 נקודות. זאת לעומת שמונה משחקים בהם קלע 20 ומעלה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();