איתן. הגבעה הצרפתית



גם איתן בעוזבים - חתם בשולה הצרפתית
ספסל ,05/08/2007

נטישת הישראלים לצרפת בפרט ולחו"ל בכלל נמשכת, והיום חתם אור איתן, שניהל מו"מ גם על חזרה לעפולה, במדי שולה. בכך הוא מצטרף לניסים, לימונד ומזרחי, להלן מושבת הישראלים בצרפת.

ישראלי רביעי בליגה הצרפתית לעונה הקרובה: אחרי שאפיק ניסים האריך את חוזהו בשטראסבורג, רביב לימונד חתם בלה-מאן ומשה מזרחי הצטרף לראסינג פאריז, עבר היום אור איתן מעירוני אשקלון לשולה.

איתן בן ה-25 גדל בהפועל עפולה, ואף היה מועמד לחזור לשורותיה הקיץ. הוא שיחק גם בקרית מוצקין ואתא, מ.כ. חיפה, הפועל ת"א ולפני שתי עונות פרץ במדי מכבי ראשל"צ. למרות ההצלחה האישית והקבוצתית עזב לטובת אשקלון, בה ידע עליות וירידות רבות.

הסווינגמן נמנה על סגל נבחרת ישראל, ומקווה להימנות בין 12 האחרונים שישחקו בהזדמנות האחרונה ובתקווה גם באליפות אירופה הקיץ בספרד. בעונה החולפת רשם איתן 11.0 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק, אבל לעומת שמונה משחקים בהם קלע 15 ומעלה, בשישה משחקים קלע 5 או פחות.

שולה, אותה מאמן ארמאן קונטר הטורקי, סיימה בעונה שעברה במקום השביעי בליגה. אחרי שנים ארוכות של השתתפות באירופה, בין היתר בליגה האירופית ב99/00, לא השתתפה הקבוצה באף מפעל בעונה החולפת. בעבר שיחקו בקבוצה ג'ים בילבה ואנטואן ריגודו, שאף קלע במדיה בעבר 45 נקודות, כולל 10 מ-11 מדהים מעבר לקשת מול גליל עליון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();