גרין חתם בסמארה
ספסל ,30/07/2007

אחרי שלוש שנים במכבי ת"א, יניב גרין שהיה מועמד להצטרף להפועל ירושלים עוזב לראשונה את הארץ וחותם היום בסמארה הרוסית, מחזיקת גביע האתגר של פיב"א.

יניב גרין עוזב את ליגת העל וישחק בעונה הבאה בסמארה הרוסית. הגבוה של נבחרת ישראל שיחק בשלוש השנים האחרונות במכבי ת"א, ובמקביל לניסיונות להגיע לאירופה, ניהל מו"מ גם עם הפועל ירושלים.

גרין, שגדל בנוער של הרצליה יחד עם טל בורשטיין ואורי יצחקי, שיחק גם במכבי רעננה והפועל ת"א, בה פרץ תחת ארז אדלשטיין, בעונה בה רשם לראשונה ממוצע נקודות דו-ספרתי בליגה וגם ביורופליג, בו סיימו האדומים במקום השלישי.

בעקבות העונה המוצלחת, הוחתם הפורוורד/סנטר במכבי ת"א לשלוש שנים. הפתיחה הייתה חלומית, עם משחק שיא מול ז'לגיריס בקובנה, אבל ההמשך הרבה פחות טוב, וגרין הפך לשחקן ספסל שלא רואה הרבה הזדמנויות.

הוא ירד בנתוניו מעונה לעונה, כאשר בזאת החולפת רשם 7.1 נק' ו-3.6 ריב' בליגה, ואילו ביורוליג שיחק רק 8.2 דקות בהן רשם 3.0 נק' ו-2.0 כ"ח.

סמארה סיימה בעונה שעברה במקום התשיעי ופספסה את הכניסה לפלייאוף על חודו של משחק. תחת המאמן ואלרי טיכוננקו, שידוע באהבתו הגדולה לישראל, זכתה הקבוצה ששיחקה ביורוליג בסוף העשור שעבר בגביע האתגר של פיב"א וזכתה אגב כך בכרטיס ליורוקאפ.

בעונה שעברה התבססה הקבוצה, שהגיעה ארצה בתחילת העונה לסדרת משחקי אימון, בעיקר על סגל מקומי, אשר בבסיסו עמד ניקיטה שבאלקין המושאל מצסק"א מוסקבה. צמד הזרים היו קלווין גיבס, אקס הפועל ת"א אחר, ועומאר קוק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();