פניני. הוביל את הקלעים



ישראל סיימה עם ניצחון בנקודה על מקדוניה
ספסל ,22/07/2007

נבחרת ישראל רשמה הערב ניצחון שני ברציפות, במשחק שלמעשה חתם את משחקי ההכנה שלה, 76:77 על מקדוניה בטורניר בבולגריה, והלילה תחזור ארצה. פניני הוביל עם 11 נקודות. שרף: "היה מחנה אימון חזק ורציני".

נבחרת ישראל תחזור לפנות בוקר ארצה ממסע של שלושה משחקים בבולגריה. אחרי שפתחה עם הפסד לבולגריה בערב הראשון לאחר רבע אחרון קטסטרופלי, התאוששו הכחולים-לבנים עם ניצחון על המארחים בסופיה והערב גברו בנקודה על מקדוניה.

צביקה שרף החליט להמשיך עם החמישייה מאתמול ופתח עם יותם הלפרין, מאיר טפירו, ג'רון רוברטס, עידו קוז'יקרו ויניב גרין. אחרי רבע ראשון צמוד (23:24), העבירה ישראל הילוך ובהפסקה הובילה 37:43.

פתיחת הרבע השלישי הביאה עימה משבר מנטאלי רגעי, אותו ניצלו המקדונים על מנת לרוץ 2:15 ולעלות ליתרון, אבל חמישייה נמוכה עם קו קדמי של נאור, פניני ואליהו, הביאה ריצה נגדית ובסיום הרבע שמרה הנבחרת על יתרונה מהמחצית, 56:62.

ישראל המשיכה לשמור על היתרון הזעום לאורך הרבע האחרון, אבל מטר שלשות של המקדונים בסיום סייע להם לצמק לנקודה, אבל הפעם ידעה הנבחרת להשאיר את היתרון אצלה עד לניצחון בסיום.

קלעו לנבחרת: פניני 11, תמיר והלפרין 10 כ"א, מרקוביץ 9, אליהו וקוז'יקרו 8 כ"א, רוט 6, חג'ג' 5, גרין ורוברטס 4 כ"א, נאור 2, טפירו שותף ל-13 דקות בלבד ולא קלע.

המאמן הלאומי צביקה שרף אמר בסיום המשחק: "היה מחנה אימון חזק ורציני, בו שיחקנו שלושה משחקי אימון טובים מאוד. אני יודע שאצלנו בארץ נוהגים לזלזל בנבחרות כמו בולגריה ומקדוניה, אבל אנחנו לא מזלזלים באף שם. זו הרמה של הנבחרות שנפגוש בטורניר ההזדמנות השנייה וטוב ששיחקנו נגד נבחרות כאלה, חבל שאין לנו עוד כמה משחקי אימון בהמשך.

במחצית הראשונה היום שיחקנו טוב יותר מאשר במחצית השנייה, איבדנו יתרון שהיה לנו אבל אני שמח שידענו לחזור ולקחת את ההובלה, זו בהחלט היתה התנסות טובה. יש לנו עוד שבועיים וחצי של עבודה ואני מקווה שנגיע מוכנים למשימה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();