פתחו ברגל ימין. בוולה
אור שקדי ,06/07/2007

נבחרת העתודה יצאה לדרך באליפות אירופה, ובמשחק הפתיחה היא עשתה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה כאשר הביסה את מקדוניה 95-65. כספי הבריק ובשלושה רבעים בלבד קלע 35 נקודות, כולל 28 בהפסקה. במשחק הפתיחה בבית ג' הביסה ספרד את קרואטיה, 88-69.

נבחרת ישראל הגיעה הערב למשחק הפתיחה באליפות אירופה לנבחרות עתודה כשמול עיניה רק מטרה אחת - ניצחון. הנבחרת המקדונית שממול התעקשה לעזור לנו וזה נגמר בניצחון המרשים 95-65. מחר (שבת, 19:45) תשחק הנבחרת מול קרואטיה וניצחון מול הקרואטים יבטיח את העלייה לבית רבע הגמר.

החמישיות שפתחו את המשחק - ישראל: יוגב אוחיון, ערן אסנטי, דניאל גור אריה, גל מקל ועומרי כספי. מקדוניה: קוטובסקי, קרקולב, סטוינובסקי, ניקולובסקי וסטפנובסקי.

הרבע הראשון היה התגשמות חלומותיו של יעקב ג'ינו. עומרי כספי פתח עם 7 נק' רצופות והעלה את הנבחרת ל9-0 לפני שהמקדונים לקחו פסק זמן ראשון. ההפסקה הקצרה לא עצרה את המומנטום, כאשר כספי המשיך בתצוגה שלו והעלה את הנבחרת ל16-4 עם 12 משלו. ברגע שהוא יצא לנוח הנבחרת קיבלה שלשה ובלי לחשוב הרבה ג'ינו מיהר להחזיר אותו. כספי המשיך בשלו והנבחרת עלתה עד ל29-9 דקה לסוף הרבע ו31-11 בסוף הרבע. כספי עם 18 נק' ברבע אדיר פתח ברגל ימין.

אחרי הרבע הראשון המצוין עלו חניכיו של ג'ינו חדורי מוטיבציה לא לתת למקדונים לחזור לעניינים. כספי המשיך בשלו אך הפעם היו לידו ערן אסנטי, נועם מטלון, יוגב ודורי אסף שמנעו מהמקדונים את האופציה לקאמבק. הנבחרת כבר הייתה ביתרון 47-19 ואחרי ירידה להפרש של 23 בלבד לקח ג'ינו פסק זמן. הנבחרת המשיכה ללחוץ וקבעה 57-31 במחצית. כספי מסיים מחצית נפלאה עם 28 נק' ומשווה את שיאו של רביב לימונד למספר נקודות במחצית שנקבע במוקדמות אליפות אירופה לעתודה לפני ארבע שנים מול צרפת.

פתיחת הרבע השלישי הביאה תקווה למקדונים שקלעו 4 נק' לראשונה ללא מענה של הנבחרת. כספי הבין את הרמז, תפר שלשה והכחולים-לבנים נתנו פוש אחרון כדי לסגור את העסק. הנבחרת עברה לראשונה את ה-30 הפרש 5 דקות לסוף הרבע וג'ינו הרשה לעצמו להתחיל להעלות את הספסל כשאפילו מאור סניר נכנס לעיתון עם שלשה. בסוף הרבע השלישי 83-44 דורסני לנבחרת ונשאר רק עוד רבע אחד של גארבג' טיים.

ואכן רבע כזה היה. טל דן העלה את הנבחרת ליתרון שיא של 41 נק'. מפה המקדונים החלו לנגוס בהפרש והורידו אותו עד ל-28 אבל פה היה אחיעד בוקרא שקיבל דקות ראשונות ביחד עם אבי אליהו ודאגו שהניצחון הזה יהיה בלתי נשכח ובסיום 65-95 נהדר לנבחרת.

ישראל: כספי 35 (11-12 לשתיים, 3-5 לשלוש, 4-8 מהקו, 3 חט'), אוחיון 12 (6 אס'), מטלון 10 (4 איב'), אסף 9, כדיר 8, מקל 5 (6 ריב'), גור-אריה (6 ריב') ובוקרא 4 כ"א, שניר ואסנטי 3 כ"א, דן 2, אליהו לא קלע. הירבה למקדוניה: קרקולב 18 (6 איב').

משחקי בית ג' באליפות אירופה לנבחרות עתודה החלו מוקדם יותר כאשר נבחרת ספרד ניצחה 88-69 את נבחרתה של קרואטיה. בשורות ספרד הצטיין פאו ריבאס שקלע 20 נק'.

הצטרפו אלינו לפורום "ספסל" במעקב חי אחרי משחקי העתודה באליפות!






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();