ליפשיץ. עולה על הגבעה



ליפשיץ וגרינבוים חוזרים ללאומית, ישחקו בגבעה
ספסל ,06/07/2007

גבעת שמואל ממשיכה להתחזק: אחרי שאתמול חתמו בקבוצה משה ברנר וירון להט, מצרף היום המאמן אורן אהרוני את צמד הגארדים ליאור ליפשיץ ואיתי גרינבוים שחוזרים לליגת המשנה מליגת העל.

גבעת שמואל ממשיכה להתחזק, ואחרי שנתיים בהן הפועל חולון היוותה בית לרוב כוכבי הליגה, השנה אתם צפויים לראות אותם באור יהודה. דרור כהן ומשה ברנר ימשיכו עונה נוספת בקבוצה, ירון להט ודודו אסרף הגיעו מחולון, והיום מצרף המאמן אורן אהרוני שני שחקנים מליגת העל: ליאור ליפשיץ מעירוני אשקלון ואיתי גרינבוים מעירוני ר"ג.

ליפשיץ, שגדל במכבי ראשל"צ, חזר בקיץ שעבר לדרום, כאשר הצטרף לעירוני אשקלון. הרכז הג'ינג'י, שפרץ שנה קודם לכן במדי גליל עליון, סבל מפציעות חוזרות ונשנות, ולא ממש הצליח למצות את הצ'אנס שניתן לו. הוא סיים את העונה עם 4.4 נק', 2.0 ריב', 2.5 אס' ושתי חטיפות למשחק, אבל באחוזים מחפירים מכל הטווחים.

הרכז מעומר כבר ירד ללאומית לפני שתי עונות, כאשר עזב את הספסל הקר בראשל"צ לטובת מכבי פתח-תקוה. עונה מוצלחת שלו, כולל צמד משחקים פנטסטי מול גליל עליון ברבע גמר הגביע, בו הודחה רק אחרי הארכה כפולה, הביאה אותו לכפר בלום בסיום העונה. ליפשיץ הצטיין בניצחון הגדול ב-15 הפרש על מכבי ת"א עם 21 נקודות, אבל באשקלון כאמור דעך ועכשיו הוא חוזר לליגת המשנה.

גרינבוים החדרתי, שגדל במכבי רעננה ואף נבחר לפני ארבע שנים לשחקן העונה בליגה לנוער, היה בכלל עם רגל וחצי באליצור קרית אתא, אבל בסופו של דבר מצטרף לגלאקטיקוס של הגבעה. הוא החל את דרכו בבוגרים בבני הרצליה, לאחר מכן פרץ במדי רמת אפעל ובשנתיים האחרונות שיחק בעירוני ר"ג.

אחרי עונה ראשונה מוצלחת יחסית, הצטמצמו דקות המשחק שלו בחצי בעונה החולפת, והוא ירד ל-2.5 נקודות בלבד בעונה שעברה. גרינבוים, כמו גם חברו החדש לקבוצה ליפשיץ, משתייך לסגל הנבחרת האולימפית שתשחק הקיץ באוניברסיאדה בבאנגקוק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();