יבזורי. עולה לליגה של הגדולים



יבזורי נשאר בעמק, אבל עולה ליגה
ספסל ,06/07/2007

דגן יבזורי, כוכבה של הפועל מגידו/יקנעם מהליגה הלאומית, דחה בסופו של דבר את חיזורי הגליל העליון שביקשה להחתים אותו על חוזה ארוך-טווח, והעדיף את ההצעה לשנתיים של הפועל גלבוע/עפולה, בה כבר שיחק בעבר בלאומית.

אחרי עונה כ"כ מוצלחת בליגה הלאומית, היה זה רק עניין של זמן עד שדגן יבזורי ישתדרג לליגת העל. גליל עליון חשקה בו מאוד ואף הציעה לו חוזה לשלוש שנים כמחליפו של אבישי גורדון, אבל בסופו של דבר נשאר "דוגי" בעמק, וחתם לשנתיים בהפועל גלבוע/עפולה.

יבזורי, רק לפני שלוש שנים עדיין שיחק בליגה א', הוביל את מגידו/יקנעם לעלייה לליגה הלאומית תוך שנתיים, בה הפכה ללהיט מיידי, בזכות המבצר הביתי מאוד במשמר העמק, ומלבד העפלה לחצי גמר הפלייאוף, הגיעה גם מרחק נגיעה מחצי גמר גביע המדינה.

יבזורי רשם העונה 18.4 נק', 3.8 ריב' ו-3.5 אס', והרשים בקליעה הטבעית הנהדרת שלו: 45% לשלוש ו-87% מהקו. יכולתו לא נעלמה גם מראשי האיגוד, והגארד מהעמק זומן לנבחרת האולימפית.

"דוגי", שכבר במשחקו הראשון העונה הפגיז 32 נקודות, כבר שיחק בהפועל גלבוע/עפולה בליגה הלאומית, וכמו כן עבר גם מכבי קרית ביאליק. הגארד בן ה-21 השתחרר רק השנה מצה"ל, ובין הישגיו העונה נבחר לשחקן חודש אוקטובר של "ספסל", לשחקן הצעיר המצטיין, הישראלי העונה בלאומית וכן לחמישיית העונה.

אחד משיאי העונה של הנצר למשפחת הכדורסל הנרחבת של משמר העמק, היה ברבע גמר גביע המדינה, כאשר הוביל את הקבוצה המאוחדת לניצחון במשחק הראשון על עירוני ר"ג עם 25 נקודות. לאבנר יאור, שאימן את ר"ג באותו משחק ויחזור לעמוד על הקווים בעפולה בעונה הבאה, זה הספיק כדי לדעת שהוא חייב אותו אצלו.

רועי פרל מונה לעוזר מאמן
אתמול מינתה גלבוע/עפולה את רועי פרל לעוזרו של אבנר יאור בעונה הבאה. פרל המקומי, ששימש גם כעוזר בקרית ביאליק, חוזר למעשה לקבוצה המאוחדת, לאחר שכבר שימש בה כעוזרו של משה גרשון. בשנים האחרונות עבד במחלקת הנוער של המועדון, והוביל את קבוצת הנוער לליגה הלאומית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();