מזרחי. עוזב לצרפת



משה מזרחי חתם לעונה בראסינג פאריז
ספסל ,04/07/2007

פורוורד הנבחרת ובני השרון ינסה מזלו בחו"ל שוב, הפעם בליגה הצרפתית בה חתם גם רביב לימונד. מזרחי כבר שיחק בעבר באירופה במדי מאריופול האוקראיינית, ועשוי לשתף פעולה עם אחיו הצעיר של טוני פארקר.

משה מזרחי, שחקנה של בני השרון בעונה החולפת, חתם בראסינג פאריז ויהיה הישראלי השני בליגה הבכירה בצרפת בעונה הבאה, אחרי רביב לימונד שחתם בלה-מאן ואף יפגוש את מכבי ת"א במחזור הפתיחה ביורוליג.

ראסינג סיימה את העונה האחרונה במקום ה-14 בלבד בליגה, ובשנתיים האחרונות היא לא שיחקה באירופה. בעבר נחשבה לקבוצת פאר, ואף זכתה בשלוש אליפויות בשנות החמישים, אבל בשנים האחרונות הפכה לקבוצת מרכז טבלה ומטה.

עיקר פרסומה של ראסינג, בה שיחק בעבר גם ארז מרקוביץ', הגיע בשנים האחרונות מטוני פארקר, שבטרם עזב לככב ב-NBA, שם זכה כבר בשלוש אליפויות עם סן אנטוניו ספרס, שיחק עונה אחת בקבוצת הבוגרים. אחיו הצעיר, טי.ג'יי, משחק בקבוצה בשנתיים האחרונות, אבל רחוק מלהזכיר את טוני במשחקו.

מזרחי גדל בנוער של הפועל חולון, ואף שיחק שלוש שנים בקבוצה הבוגרת. משם המשיך לשלוש עונות במדי הפועל ירושלים, עימה אף זכה בגביע יול"ב לפני שלוש שנים. בעונת 04/05 עבר לגליל עליון, אך לפני הפלייאוף עזב לאוקראיינה ושיחק בגמר הפלייאוף עם מאריופול.

העונה הגיע לבני השרון אחרי עונה בודדת בעירוני אשקלון. הפורוורד השמאלי רשם 10.0 נק' בממוצע למשחק, והיה לו חלק חשוב בניצחון המפתיע של הקבוצה בחצי גמר הגביע על מכבי ת"א. מזרחי, ששיחק בכל נבחרות הגילאים של ישראל ואף זכה במדליית כסף באליפות אירופה לעתודה ב-2000, צפוי לשחק הקיץ עם נבחרת ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();