כספי. 18 נק' לפני הטורניר



העתודה גברה על האולימפית
ספסל ,02/07/2007

במשחק ההכנה האחרון שלה לפני היציאה לאליפות אירופה, גברה הערב נבחרת העתודה על האולימפית, 84-70. כספי הוביל את המנצחים, שיצאו מחרתיים (ד') לאליפות, עם 18 נקודות. הסגל הסופי של העתודה לאליפות אירופה בפנים

סגל נבחרת העתודה הסופי לאליפות אירופה:
עומרי כספי, יוגב אוחיון, אלישי כדיר, טל דן, דורי אסף, גל מקל, אבי אליהו, אחיעד בוקרא, דניאל גור אריה, מאור שניר, ערן אסנטי ונועם מטלון.

אוהד כהן הפצוע לא יצא עם הנבחרת. שני המנופים האחרונים מהסגל הם יועד בית יוסף וייבגני ליוטרין.



-------- דיווחו של חגי פלק --------------
נבחרת העתודה סיימה הערב את מסע משחקי ההכנה שלה לאליפות אירופה, בניצחון משכנע על הנבחרת האולימפית במשחק בהדר-יוסף, בניצחון 70:84.

כבר מהפתיחה הראו חניכיהם של יעקב ג'ינו וגלעד כץ שליטה בקצב המשחק. האולימפית פתחה עם גוני יזרעאלי, אבי בן-שימול, ניצן חינוכי, איילון זגורי, ורוברט רות'בארט. העתודה פתחה עם שלושה מובילי כדור: יוגב, מקל ודורי אסף ויחד איתם כספי וגור אריה בחמישייה.

הרבע הראשון היה שקול כאשר בעתודה יוגב מרכז נפלא ודורי וכספי מוציאים לפועל. העתודה התקשתה בהתחלה מול הגבוהים של האולימפית בראשות זגורי וקזרנובסקי. הרבע הראשון הסתיים ביתרון זעיר 16:19 לאולימפית.
ברבע השני החל הצוות של האולימפית במספר חילופים. לעומת זאת בעתודה נכנס כספי לעניינים, חדר עד לטבעת וגם קלע מבחוץ. דורי אסף המשיך ביכולתו הטובה וגם אלישי כדיר שעלה מהספסל יחד עם הגנה לוחצת של העתודה הורידה אותם למחצית ביתרון 33:40.

העתודה המשיכה לשמור היטב ולרוץ גם במעבר להגנה אזורית ועלתה ליתרון דו-ספרתי. רכבת החילופים הקשתה על שחקני האולימפית שלא הצליחו לעמוד בקצב של העתודה. למעט דקות טובות של בן-שימול, זגורי, חנוכי ויוני ניר, קשה היה לציין מישהו באולימפית. הרבע השלישי הסתיים ביתרון 52:62.

ברבע האחרון הצליחו בן-שימול, נעימי ויוני ניר לרדת עד ל-6 הפרש, אבל יוגב וכספי שוב פתחו מבערים ושתי הדקות האחרונות היו מטווח של שחקני העתודה בדרך לניצחון ביתרון דו-ספרתי.

קלעו לעתודה: עומרי כספי 18, דורי אסף 13, יוגב אוחיון ואלישי כדיר 12 כ"א, נועם מטלון 8, דניאל גור-אריה וטל דן 5 כ"א, ערן אסנטי 4, גל מקל 3, אחיעד בוקרא 2. שיחקו ולא קלעו: אבי אליהו ומאור שניר.


קלעו לאולימפית: זגורי 11, חנוכי ויוני ניר 10 כ"א, בן-שימול וקזרנובסקי 8 כ"א, יזרעאלי ורות'בארט 6 כ"א, נעימי 5, גרינבוים, מוסקוביץ וסימין 2 כ"א, דרור דוידי, ליפשיץ ופרחי 1 כ"א.

שיחקו ולא קלעו: יבזורי, קוחנסקי, יגאל ניר ואלעד הופמן. אלעד אליהו לא שותף, תום בסרגליק לא התלבש.

שפטו: דודי איזמירלי ואיתן כהן












כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();