גוני, הצטיין בסיום



האולימפית גברה על העתודה
טליה טורקניץ ,27/06/2007

נבחרת העתודה, המתכוננת לאליפות אירופה, רשמה הפסד ראשון בהכנותיה הערב בהדר יוסף לנבחרת האולימפית שמתכוננת לאוניברסיאדה בתאילנד, 72-77.

הערב התמודדו בהדר יוסף שתי נבחרות ישראל הצעירות. מחד ניצבה נבחרת העתודה של ישראל, הנמצאת בעיצומן של הכנות לקראת אליפות אירופה וממולה ניצבה נבחרת ישראל האולימפית, רגע לפני שמאמנה, ארז אדלשטיין ממריא לתפקידו החדש, לצד פיני גרשון, באולימפיאקוס. בין הצופים ניתן היה למצוא אנשי כדורסל ישראלים רבים כמו צביקה שרף, שרון דרוקר, אריק שיבק, רוני בוסאני, אורן עמיאל, מיקי ברקוביץ' ועוד רבים וטובים אחרים. המשחק עצמו לא התעלה לרמת כדורסל גבוהה במיוחד אך בדקות הסיום אף היה צמוד ומותח כשחניכיו של אדלשטיין יוצאים כשידם על העליונה בתוצאה 77-72.

המשחק נפתח כששתי הנבחרות משחקות משחק מהיר מרובה מתפרצות, סלים קלים וחדירות לצבע והוצאת כדור לזריקות מחצי מרחק. העתודה, של יעקב ג'ינו, התאפסה במהירות והשתלטה על המשחק, ובראשותו של עמרי כספי בנתה לעצמה יתרון של 11 נקודות, 18-7 בסיום הרבע הראשון. פתיחת הרבע השני לא העידה על שינוי מהותי בתצורת המשחק של נבחרות ישראל על אף רכבת החילופים של שתי צוותי המאמנים. האולימפית ניסתה לפתח משחק אחראי יותר ולחזק את ההגנה, אך ההפרש הצטמצם רק לכדי 9 נקודות לחניכיו של ג'ינו 2 דקות בתוך הרבע השני. נבחרת העתודה המשיכה להעביר את הכדורים לכיוונו של עמרי כספי ונראתה תלויה לחלוטין ביכולתו הנפלאה, עד לכדי 24-15 5 דקות לסיום המחצית הראשונה. אדלשטיין שלח לפרקט את יובל נעימי שתרם להתעוררות באולימפית, ושתי שלשות של ליפשיץ ויזראעלי בשניות הסיום צימצמו את הפרש העתודה ל-2 בלבד. תוצאת מחצית 36-34.

רבע שלישי טוב של הגבוהים של אדלשטיין, כולל הלי-הופ של ליפשיץ את רוטברט הפכו את המשחק לכיוון הנבחרת האולימפית וקבעו 51-50 לאולימפית בסיום הרבע השלישי. חניכיו של ג'ינו עלו לרבע הרביעי עם מוטיבציה להוכיח מי הנבחרת הטובה ולקחו לעצמם את ההובלה בחזרה לאחר 3 דקות בתוך ברבע 57-51. דקות הסיום של המשחק היו שייכות כולן לגוני יזרעאלי עם חטיפה ושתיים קלות, 2 נוספות מהקו והמון התלהבות משני צידי המגרש. כספי לא הספיק לעתודה שמפסידה לנבחרתו של אדלשטיין 77-72 ותאלץ להמשיך להתכונן במרץ לאליפות אירופה הקרבה ובאה.

הירבו לאולימפית: יובל נעימי 19, גוני יזרעאלי 17, ניצן חנוכי, רוברט רוטבארט וארז קוחנסקי 7 כל אחד.
הרבו לעתודה: עומרי כספי 24, דורי אסף 11, נועם מטלון 10.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();