סוכר. חוזר לעין-שרה



נהריה: סוכר חוזר, אוצוקולייץ' נשאר
ספסל ,25/06/2007

אחרי גליל, גם נהריה סוגרת עם צמד רכזים: אבי סוכר יחזור לקבוצה אחרי עונה בעמק, סשה אוצוקולייץ' ישאר לעונה שניה.

אחרי עונה אחת בלבד, סיכם הבוקר אבי סוכר על חזרתו לעירוני נהריה. הרכז יחזור לשתף פעולה עם אריאל בית-הלחמי, שאימן אותו מספר עונות בעירוני אשקלון. סוכר, שניסה לצאת לאירופה בעונה שעברה, בילה תקופות קצרות מאוד בבי.סי. קייב וצסק"א סופיה, בטרם חזר ארצה כבר בסיבוב הראשון וחתם בהפועל גלבוע/עפולה.

בעשרים משחקי ליגה העונה הוא רשם 6.4 נק', 3.1 ריב', 5.8 אס' ו-2.2 חט' בממוצע, כאשר רק חברו לקבוצה גוני יזרעאלי מקדים אותו בטבלת מלך האסיסטים. סוכר שיפר העונה את שיא הקריירה שלו כאשר חילק לא פחות מ-13 אסיסטים כבר במשחק הבית הראשון שלו בעמק, בהפסד שובר הלב למכבי ת"א.

ה"בולדוג", שגדל בכלל במכבי ראשל"צ, הוביל את אשקלון לליגת העל בעונת 02/03, ועזר לה לתקוע יתד בליגה, כאשר בשיאו הגיע עם הקבוצה לבית חצי הגמר תוך כדי רשימת 11.5 נקודות למשחק לפני שנתיים. הוא קיבל זימון ראשון אי-פעם לנבחרת, אבל סירב להישאר במגרש באחד המשחקים בו לא הוכנס לסגל, ומאז איבד אמון אצל צביקה שרף. הוא נמצא בירידה מסויימת, כאשר עונת הנדודים האחרונה לא ממש תרמה לו, והוא יקווה שהחזרה לחיקו של בית-הלחמי תחזיר אותו למעמדו כשחקן ליגה מוביל.

מי שיחלוק עימו את עמדת הרכז יהיה סשה אוצוקולייץ' המונטנגרי. הרכז הגיע לנהריה לקראת סוף הסיבוב השני, לאחר שהרשים את הצוות המקצועי של המשחק במפגשים עם קבוצתו פלוישטי הרומנית ביורוקאפ. הוא הפגין יכולת גבוהה בליגה, סיים עם ממוצעים של 13.9 נק' ו3.4 אס', תוך קליעה באחוזים נהדרים (46% לשלוש, 94% מהקו), ועל אף הכישלון בניסיון להשתלב בפיינל פור, החליטו בנהריה להמשיך איתו לעונה נוספת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();