יוגב. נשאר בגליל עליון



אוחיון ובן-שימול ממשיכים בגליל
ספסל ,25/06/2007

אלי קנטי שומר על שני הרכזים הצעירים שלו, יוגב אוחיון ואבי בן-שימול, שסיכמו לעונה נוספת בגליל עליון.

גליל עליון מתחילה בהחתמות לקראת העונה הבאה, כאשר המטרה של הקבוצה שסיימה במקום השלישי היא לשמור על השלד העיקרי של העונה שעברה. שתי ההחתמות הראשונות של אלי קנטי בתפקיד התבצעו הלילה, כאשר צמד הרכזים, יוגב אוחיון ואבי בן-שימול, האריכו את חוזיהם במועדון לעונה נוספת.

אוחיון, רכז נבחרת העתודה, פתח את העונה בגמגום והפגין חוסר יציבות שנבעה בעיקר מכושר קליעה פשוט נוראי מעבר לקשת (קלע רק 1 מ-20 ניסיונותיו הראשונים לשלוש העונה!). עם זאת, בשלהי הסיבוב השלישי התעורר הפרוספקט הגדול מקרית שמונה, שיפר במשך שלושה משחקים רצופים את שיאי העונה שלו ואף השווה את שיא הקריירה בניצחון ששלח את הקבוצה לפיינל פור, עם 24 נק' ושמונה אס' בנהריה.

אוחיון, שישחק הקיץ עם ישראל באליפות אירופה עד גיל 20, רשם העונה 9.3 נק', 2.9 ריב', 4.0 אס' ו-1.4 חט' בממוצע למשחק, כאשר בגביע האתגר הוא מעמיד ממוצעים של 9.8 נק' ו-3.3 ריב'.

בן-שימול, שחזר בקיץ שעבר לכפר-בלום אחרי עונה בעירוני ר"ג, פתח אף הוא את העונה בצורה בינונית, אבל מאוד השתפר לקראת סיומה, קיבל קרדיט נרחב מהמאמן עודד קטש והיווה בורג חשוב מהספסל בטיפוס הקבוצה מהתחתית לצמרת. הוא סיים עם ממוצעים ל 4.3 נק' ו2.3 אס' למשחק.

דף השחקן של אוחיון | דף השחקן של בן-שימול






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();